JohHans1 Startet 22.Juli Del på Facebook Startet 22.Juli For et par år siden ble frontruten (babord) på min SC35 knust av bommen på naboens seilbåt, noe som ble benektet til tross for video, men uansett, forsikringen, Gjensidige, aksepterte skaden, og skulle ordne opp i dette. Fikk en midlertidig løsning med plexiglass, og fremdeles, år etterpå, til tross for mas, det ikke noe gjort. Selskapets takstmann sier ny rute ikke kan skaffes..... Jeg har forsøkt å sjekke med produsent av original rute, men de hadde ikke. Står igjen med å forsøke å få tak i noe fra en kassert/ vraket båt..... Er det noen som vet om en portal/side for slikt, eller hvor jeg kan henvende meg? Evt om det er firma som kan produsere en ny rute? (Dobbeltkrummet, ca 1,5*2m) Trist å registrere en så slapp holdning fra forsikringen...... Håper noen kan gi meg gode tips.... Johs Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.