Jannmar Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Popeye70 skrev for 14 timer siden: Men det får avgjøres av Politiet, tenker jeg, ikke sv Båtplassens tribunal. Link to post
Hulda Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Enda et eksempel på at politiet ødelegger en god krangel? Link to post
Popeye70 Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Hulda skrev 1 time siden: Enda et eksempel på at politiet ødelegger en god krangel? Det er mulig Båtplassen burde søke om å få bli en kombinert utøvende og dømmende myndighet, så kan vi avlaste de andre myndighetene og følge opp og avgjøre alle maritime saker. Vi har jo vært tidlig på ballen ved mange hendelser, som f.eks. Helge Ingstad hvor vi gjorde unna et større stykke diskusjonsarbeide. SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Hulda Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Vi kunne ryddet mange konflikter av veien. Link to post
Popeye70 Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Hulda skrev 1 minutt siden: Vi kunne ryddet mange konflikter av veien. Jeg er redd vi kanskje hadde skapt flere konflikter enn vi hadde ryddet av veien, men vi hadde hatt det gøy mens vi holdt på. Og vi vet jo best, tross alt. SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
abbor Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Så lenge som mange tråder på baatplassen.no drøvtygges på vil nok forumet sortere under Landbruksdepartementet, så den eneste begrensede politimyndigheten det vil være mulig å få vil nok være for rovdyrsaker Link to post
quantumduck Svart 1.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2024 Kan skyte inn at formålet med å starte denne tråden - på et DISKUSJONSFORUM- var å belyse ulike sider og meninger. Jeg tror verken politi eller domstoler vender seg hit for veiledning... ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn