Jump to content

Kapell Rana 17

Hampuskindblom

Recommended Posts

Dersom du skal bestille dette nytt inkl bøyler osv, og dermed har litt friheter mht design, vil jeg anbefale en to-delt løsning. 

Jeg hadde en lignende båt før, en Rana 16, og der kunne kalesjen deles av litt bak vindskjermen. Det var veldig fint å kunne ha fremre del oppe til skjerming for vær og vind, samtidig som det var åpent bak for fisking mv. 

TåT skrev for 2 timer siden:

Dersom du skal bestille dette nytt inkl bøyler osv, og dermed har litt friheter mht design, vil jeg anbefale en to-delt løsning. 

Jeg hadde en lignende båt før, en Rana 16, og der kunne kalesjen deles av litt bak vindskjermen. Det var veldig fint å kunne ha fremre del oppe til skjerming for vær og vind, samtidig som det var åpent bak for fisking mv. 

Denne løsningen er standard,  jeg fikk i alle fall aldri spørsmål om noe annet enn en todelt løsning. Som du skriver er denne løsningen god.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...