Hampuskindblom Startet 10.September Del på Facebook Startet 10.September Jag söker brugt kapell till Rana 17. Eventuellt någon som producerar nytt kapell? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 10.September Del på Facebook Svart 10.September Nytt kapell får du hos flere produsenter. Da jeg skulle kjøpe til en slik båt for noen år siden var Hansen Protection rimeligst. Den hadde også bra passform. Jeg tror det er vanskelig å få tak i brukt. Da jeg solgte båten fikk jeg spørsmål om jeg ville selge bare kapellet. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 10.September Del på Facebook Svart 10.September Det er jo noen år siden dette, men mener jeg var i kontakt med Alf Hansen AS, Flataker Industrier, Agder Kalesje, Hauge Produkter, Kalesjemannen AS og kanskje flere også. Men valget falt altså på Hansen Protection. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 10.September Del på Facebook Svart 10.September Dersom du skal bestille dette nytt inkl bøyler osv, og dermed har litt friheter mht design, vil jeg anbefale en to-delt løsning. Jeg hadde en lignende båt før, en Rana 16, og der kunne kalesjen deles av litt bak vindskjermen. Det var veldig fint å kunne ha fremre del oppe til skjerming for vær og vind, samtidig som det var åpent bak for fisking mv. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 10.September Del på Facebook Svart 10.September TåT skrev for 2 timer siden: Dersom du skal bestille dette nytt inkl bøyler osv, og dermed har litt friheter mht design, vil jeg anbefale en to-delt løsning. Jeg hadde en lignende båt før, en Rana 16, og der kunne kalesjen deles av litt bak vindskjermen. Det var veldig fint å kunne ha fremre del oppe til skjerming for vær og vind, samtidig som det var åpent bak for fisking mv. Denne løsningen er standard, jeg fikk i alle fall aldri spørsmål om noe annet enn en todelt løsning. Som du skriver er denne løsningen god. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.