subwoofer Svart Onsdag 18:36 Link til dette innlegget Svart Onsdag 18:36 Fikk du sjekket at alle spjeldene opererer som de skal? Hvis bare to åpner blir alt på trynet, for dysene til de to minste løpene skal ikke klare å holde følge hele veien opp i turtall. Link to post
FredrikH Svart Onsdag 19:13 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 19:13 Dette glemte jeg rett og slett - så skal sjekke dette i morgen! EDIT: Kom forøvrig på at etter jeg byttet coil, fordelerlokk, rotator, tennplugger og pluggkabler, så fungerte motoren fint på første tur - fikk fullt turtall under last på denne første turen. Det var forøvrig kortvarig glede og varte bare denne første turen. Men, det må vel tyde på at spjeldene opererer som de skal? Link to post
FredrikH Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Da er båten på sjøen, og de samme problemene oppstår under last. Sliter med å få opp turtall under pådrag, også kommer smell - mister kraft. En annen observasjon er at når man etter kjøring legger til kaj, så stopper den i fri - og man får ikke start på den igjen. (Jeg tenker umiddelbart at den har fått for mye fuel, og at den ikke får startet etter det). dersom jeg bare har kjørt den varm uten last starter den uten problemer. det ser også ut som at vannet blir fullt av drivstoff/grums. tror neste steg blir å ta av forgasseren og se på float etc. spjelene går for øvrig helt opp ved gasspådrag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn