Chris284 Svart Tirsdag 16:21 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:21 Sekundær er vakuum styrt på Rochester forgasser. Kan være vakuum slangen, den fra klokke på siden, er feil plassert på forgasser. Sekunær spjeld skal åpne helt om jeg ikke tar helt feil. Du må sjekke at det åpner når du gir på gass når du kjøre båten. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
FredrikH Svart igår klokken 06:25 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:25 Yes, har verifisert at det er vakuum (når motoren kjører er det motstand i luftspjeldene). Jeg mistenker at spjeldene åpner seg for tidlig (ved lite vakuum), slik at secondary rods løftes for tidlig og sekundær får for mye bensin for tidlig. Skal gjøre noen justeringer i dag, så skal gi rapport :) selve sekundærspjeldene åpner seg fullt under gasspådrag. Men må altså verifisere at luftspjeldene åpner seg på riktig tidspunkt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.