RB75 Startet 2.Oktober Del på Facebook Startet 2.Oktober (redigert) Jeg ønsker å bytte ut en gammel ql joystick med en engbo XForce joystick, er dette mulig å gjøre? Redigert 2.Oktober av RB75 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Oktober Del på Facebook Svart 2.Oktober Uten å vite eksakt hvilken du mener så kan jeg ikke si det helt sikkert. Men normalt ja. Sitér dette innlegget Link to post
RB75 Svart 2.Oktober Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober TrikkerN Lønning skrev 24 minutter siden: Uten å vite eksakt hvilken du mener så kan jeg ikke si det helt sikkert. Men normalt ja. Det er en Engbo XFORCE. Den gamle ligner på vedlagt Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Oktober Del på Facebook Svart 2.Oktober Denne hjelper deg nok godt på vei 😊 Sitér dette innlegget Link to post
RB75 Svart 2.Oktober Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober TrikkerN Lønning skrev 1 time siden: Denne hjelper deg nok godt på vei 😊 Takk, leser igjennom 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.