Chilli Solbris Svart igår klokken 16:13 Link til dette innlegget Svart igår klokken 16:13 Pequod skrev for 3 timer siden: Ja, skal nok klare å kose meg om bord åkkesom! Nå venter jeg på buss i Drammen etter å ha byttet fot. Har pådratt meg et nytt sår på amputasjonsstumpen, så protesehylsa har også blitt justert, så det føles bedre nå. Fotbyttet var nesten et sjokk - en voldsom overgang å måtte bruke den gamle foten igjen etter to og en halv uke med «vidunderfoten» på prøve. Nå kjenner jeg virkelig hvor god den lånte foten var, hvor mye mer naturlig ganglag jeg hadde og hvor lett det var å gå med den i trapper og bakker. Så ingen tvil om at jeg kommer til å søke om å få en slik! Da håper jeg du får den nye foten fort som rakker’n!😃😃😃 God tur!😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pequod Svart igår klokken 16:44 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 16:44 Chilli Solbris skrev 26 minutter siden: Da håper jeg du får den nye foten fort som rakker’n!😃😃😃 God tur!😃 Takk for det, blir nok en fin tur uansett! Men foten får jeg nok ikke før tidligst neste sommer! Blant annet fordi NAV har 24 ukers behandlingstid… I tillegg må en spesialist skrive søknaden, og han får jeg ikke time hos før i oktober! Men den som venter på noe godt osv… Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Dixie 2 Svart igår klokken 17:45 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:45 Chilli Solbris skrev for 6 timer siden: Det er bedre med regn i båten enn at man må regne med at man ikke er i båten!🤩🤩 Fritt etter eget hue!😂😂 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart igår klokken 19:51 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 19:51 Da er man på plass i båten igjen og spiser potetgull med dip mens man ser på valgsendingen... Tusen takk til @Ingar som både har lånt ut båtplass og hentet meg på bussholdeplassen og kjørte meg ned til båten. Veldig hyggelig å treffe grunnleggeren av forumet! I morgen blir det avgang herfra i det som ser ut som bedre vær enn meldt, ser ut som det ikke skal pøse ned før onsdag... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
index Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Pequod skrev On 4.9.2025 at 23.20: Og ikke minst, det berømte hotellet Negresco. Det var jeg innom på åttitallet en gang og forsøkte å veksle inn noen norske reisesjekker. De var heller lite interressert i å hjelpe noen rufsete norske ungdommer på biltur... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Pequod Svart 7 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7 timer siden index skrev for 6 timer siden: Det var jeg innom på åttitallet en gang og forsøkte å veksle inn noen norske reisesjekker. De var heller lite interressert i å hjelpe noen rufsete norske ungdommer på biltur... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 7 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Er for lengst i gang med første etappe på hovedbåtferien min. Siden det er meldt en del nedbør de nærmeste dagene, la jeg på et nytt lag med impregnering på kalesjen før avgang. To år siden sist, men det har holdt godt. Var først meldt at det skulle pøse ned fra i dag, men det har blitt stadig utsatt og nå skal det ikke komme noe særlig før i morgen kveld. Da jeg startet fra Søgne i dag hadde jeg egentlig ikke tenkt å dra lenger enn til Mandal, men da jeg nærmet meg hadde jeg ikke lyst til å stanse, så det blir Farsund istedenfor. Så lenge det ikke begynner å styrtregne går det helt fint! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden God tur og nyt båten!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Pequod skrev for 22 timer siden: Tusen takk til @Ingar som både har lånt ut båtplass og hentet meg på bussholdeplassen og kjørte meg ned til båten. Jøss, det var ikke verst 👍 Og så selveste sjefen da 😅 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.