Chilli Solbris Svart Lørdag 09:40 Link til dette innlegget Svart Lørdag 09:40 Fin video! 😃😃 KI er skumle greier! Litt off topic men vil KI ødelegge for kreativitet og ta fra oss evnen til å tenke sjæl? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
subwoofer Svart Lørdag 10:22 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:22 Det er det ingen tvil om, forskning har vist at leger som støtter seg på KI for diagnoser blir dårligere til å diagnostisere. Men den største haken med KI-musikk er at opptreningsgrunnlaget er regelrett stjålet. KIene er trent på publisert musikk uten verken tillatelse eller kompensasjon. Uten trening er en KI ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Lørdag 11:25 Link til dette innlegget Svart Lørdag 11:25 Pequod skrev for 22 timer siden: Det er jo lov å leke litt... Flotte filmsnutter Pequod Du er jammen flink til å bruke båten! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Komodo Svart Lørdag 11:25 Link til dette innlegget Svart Lørdag 11:25 Pequod skrev for 22 timer siden: Det er jo lov å leke litt... Flotte filmsnutter Pequod Du er jammen flink til å bruke båten! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Pequod Svart Lørdag 11:47 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 11:47 subwoofer skrev for 2 timer siden: Sikkert fine bilder, men som aktiv musikant med bekjente og unger som er profesjonelle musikere nekter jeg å ta i KI-generert musikk. Legger du den ut uten musikkspor? Skjønner poenget ditt, og dette er nok et engangstilfelle, tror jeg. Kommer nok ikke til å lage noen versjon av denne uten musikk, men jeg skal jo lage en litt lengre sesongoppsummering, og da skal du få slippe å høre på dette! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart Lørdag 11:51 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 11:51 Komodo skrev 22 minutter siden: Flotte filmsnutter Pequod Du er jammen flink til å bruke båten! Takk for det! Fikk brukt den mindre enn ønsket i fjor, men det var for det meste noe jeg ikke kunne gjøre noe med. Hvordan det blir i år er jeg noe mer usikker på. Jeg har bestemt meg for at nå skal jeg bli ferdig med de største oppgavene som gjenstår før jeg begynner å bruke den til mer enn korte dagsturer. Er lei av å liksom ikke komme meg noe lenger med oppussingen, så i år har det førsteprioritet framfor turer. Må bare vente litt temperaturene blir slik at jeg kan få gjort noe fornuftig om bord. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.