Flop Startet 3.April Link til dette innlegget Startet 3.April Skal kjøpe ny SpeedWire, de beskrives i fot. Men det jeg lurte på er om det er totallengden på wieren fra inne i kontrollboksen til festet inne ved forgasser, eller er det bare målet på strømpen? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.April Link til dette innlegget Svart 3.April Det står stemplet i strømpen på den gamle wiren hvor mange fot den er. Så hvis den er passe lang kjøper du bare maken Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Flop Svart 8.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April Honduras skrev On 3.4.2025 at 23.31: Det står stemplet i strømpen på den gamle wiren hvor mange fot den er. Så hvis den er passe lang kjøper du bare maken Vis hele sitatet Jeg skal bytte til en lengre, men det var en god ide, jeg kikket på den gamle wieren og det går på selve wieren, fra koblingspunt til koblingspunk, så takk for tipset likevel :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.