Flop Posted April 3 Share Posted April 3 Skal kjøpe ny SpeedWire, de beskrives i fot. Men det jeg lurte på er om det er totallengden på wieren fra inne i kontrollboksen til festet inne ved forgasser, eller er det bare målet på strømpen? Quote Link to post
Honduras Posted April 3 Share Posted April 3 Det står stemplet i strømpen på den gamle wiren hvor mange fot den er. Så hvis den er passe lang kjøper du bare maken Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Flop Posted April 8 Author Share Posted April 8 Honduras skrev On 4.4.2025 at 1.31: Det står stemplet i strømpen på den gamle wiren hvor mange fot den er. Så hvis den er passe lang kjøper du bare maken Jeg skal bytte til en lengre, men det var en god ide, jeg kikket på den gamle wieren og det går på selve wieren, fra koblingspunt til koblingspunk, så takk for tipset likevel :) Quote Link to post
Recommended Posts