Komodo Svart 20.April Link til dette innlegget Svart 20.April ivar skrev for 1 time siden: her er hva svenskene oppgir, og mener å huske 290 kg ifle en hydroliftbrosjyre heg har en eller annen plass Du slutter aldri å imponere når det gjelder kunnskap om diverse båtprodusenter og modeller @ivar! I tillegg til en klisterhjerne når det gjelder tekniske data, så må du jo sitte på et av landets største samlinger av båtbrosjyrer Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ivar Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April Takk @Komodo, begyte å samle ved en tilfeldighet i 11-års alderen, deretter fikk jeg et eksemplar av båtguiden mellom hendene - den ble lest så mange ganger at jeg sikkert kunne den utenat. En hyperinteressert guttunge kan tilegne seg imponerende mengder informasjon Noen vil sikkert si fotografisk hukommelse, men nå skulle sikkert bildebrikken hatt seg en rens og minnekortet begynner å bli litt tregt Så, min erindring om 290 kg ble jeg plutselig i tvil om Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eika Svart 23.April Link til dette innlegget Svart 23.April ivar skrev On 20.4.2025 at 18.24: det hørtes da veldig lett ut..? her er hva svenskene oppgir, og mener å huske 290 kg ifle en hydroliftbrosjyre heg har en eller annen plass Gamle r20'n min veide under 200kg hvis ikke jeg husker helt feil Link to post
ivar Svart 23.April Link til dette innlegget Svart 23.April regner med R modellene er en god del lettere ja.. Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eika Svart 23.April Link til dette innlegget Svart 23.April ivar skrev 28 minutter siden: regner med R modellene er en god del lettere ja.. Det er de, men også 3 fot lenger og sikkert litt breiere. Link to post
ivar Svart Søndag 17:21 Link til dette innlegget Svart Søndag 17:21 snubla over denne - litt Ranvig historikk : https://b-v.no/artikkel/batdesign-egil-ranvig-cormate Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn