Jump to content

Hydrolift T-17 prosjekt

Meisen_

Recommended Posts

ivar skrev for 1 time siden:

her er hva svenskene oppgir, og mener å huske 290 kg ifle en hydroliftbrosjyre heg har en eller annen plass

Du slutter aldri å imponere når det gjelder kunnskap om diverse båtprodusenter og modeller @ivar! I tillegg til en klisterhjerne når det gjelder tekniske data, så må du jo sitte på et av landets største samlinger av båtbrosjyrer :flagg_bp: :ler:

Takk @Komodo,
begyte å samle ved en tilfeldighet i 11-års alderen, deretter fikk jeg et eksemplar av båtguiden mellom hendene - den ble lest så mange ganger at jeg sikkert kunne den utenat.   En hyperinteressert guttunge kan tilegne seg imponerende mengder informasjon :ler:
Noen vil sikkert si fotografisk hukommelse, men nå skulle sikkert bildebrikken hatt seg en rens og minnekortet begynner å bli litt tregt :fniser:    Så, min erindring om 290 kg ble jeg plutselig i tvil om :ler:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

ivar skrev On 20.4.2025 at 18.24:

det hørtes da veldig lett ut..?

her er hva svenskene oppgir, og mener å huske 290 kg ifle en hydroliftbrosjyre heg har en eller annen plass
image.png.c19861295f8c3f09d2dc48c4a4291dc4.png

Gamle r20'n min veide under 200kg hvis ikke jeg husker helt feil 

regner med R modellene er en god del lettere ja.. 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...