Jump to content

Ekstra (løs) kjøleboks med kompressor, forslag?

Sommer2022

Recommended Posts

Hei! 

Vurderer en ekstra kjøleboks ombord, type bærbar for å gjøre det enkelt…
Helst ikke for stor +/- 30 liter så den passer under bordet i salongen

Må være kompressor og god kvalitet, noen som har erfaringer eller konkrete tips til boks?

f.eks denne?  https://www.marineshop.no/seathon/142555/42693-seathon-cl30-kjøleboks-sort-grå-30l-12-24-220v-appstyring-20--gt--plus-20c?gad_source=1&gad_campaignid=20192542760&gbraid=0AAAAAD9asq22qd4OQND6_diWbhNpJAgU0&gclid=Cj0KCQjw2tHABhCiARIsANZzDWrmD7IfjApuhlKP2CTTA27CgmNOLmPQGlXs5VXkAqXVgc8e7bmmGbUaAj8_EALw_wcB#section_0

Jeg har denne og den fungerer helt fint, både som kjøle- og fryseboks. Og som kjøleboks bruker den mye mindre strøm enn den gamle integrerte kjøleboksen. Men jeg har ingen grunn til å tro at den du foreslår er dårligere. Alpicool nevnt som et bra merke, og det ser ut til å være en forbindelse melliom Seathon og Alpicool, uten at jeg har funnet helt ut hva de har felles.   Jeg mistenker at Seathon er et merke Marineshop bruker på importerte OEM produkter. Ocean Comfort er vel også et slikt "virtuelt" merkenavn som de Hjertmans-eide kjedene bruker (Maritim, Seatronic, SeaSea, Hjertmans ++)

.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...