Jump to content

Humor maritim


At-le

Recommended Posts

Sjekk denne båten.

Humor? Tja... Jeg trakk litt på smilet når jeg tenkte på "skipet" mitt som ligger i opplag kontra denne :lol:

Og så smiler du kanskje enda bredere når du tenker på driftsbudjettet hans i forhold til ditt?

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Kan ikke dy meg. Denne salgsteksten på Finn.no i dag må vel kunne karakteriseres som ufrivillig maritim humor:

 

"Utenbords Motor er 2004 modell 10 hk som er fjenet plombering på (15 hk)

Det er også en innenbords motor med seil drev i båten... Dette er en eldre volvo penta, i følge tidligere eier skulle denne vere ny overhalt, men jeg har ikke koblet til denne motoren og prøvd den! Så garanterer ingen ting der, men har registrert at det er nye pakninger på den."

Link to post
Share on other sites

Månedens optimist? Se max fart angivelsen.

 

Type Daycruiser

Merke Mørebas

Modell Delux

Årsmodell 1971

Lengde (fot) 15

Lengde (cm) NaN

Motormerke TOHATSU

Motortype Utenbords

Motorstr. (HK) 30

Drivstoff Bensin

Reg. nummer RBO 076

Materiale Glassfiber

Farge Hvit

Sitteplasser 5

Maks fart 27 knop !!!!!!!!!!!!!

 

Utklipp fra finn.no. Innledet båtkarrieren min med en slik båt, Mørebas 15 DeLuxe med 25 hk (som båten er max godkjent med). Kom meg jo rundt, men ikke i slike hastighetsområder som er nevnt i denne annonsen, all den tid denne båten er en halvplaner. Tror det er mye rart ute og går når det er snakk om fart i båtsalg annonser!!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...