mariana Startet Mandag 16:57 Link til dette innlegget Startet Mandag 16:57 Hej, Såg att det hade kommit noen dråper fra min Seastar styresylinder. Noen som har erfaring av att nippelen på vedlagt bilde läcker olje? Och vad det i så fall beror på? Jag kände på nippeln och den var tight. Link to post
mariana Svart Mandag 21:30 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 21:30 Har dette blitt publicert? Link to post
subwoofer Svart Mandag 21:40 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:40 Ja, men det forsvinner nok fort igjen hvis du ikke gjør noe med tittelen. Prøv med noe mer beskrivende, som «Seastar styresylinder lekker, trenger hjelp til feilsøking» Link to post
mariana Svart Mandag 22:12 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 22:12 subwoofer skrev 30 minutter siden: Ja, men det forsvinner nok fort igjen hvis du ikke gjør noe med tittelen. Prøv med noe mer beskrivende, som «Seastar styresylinder lekker, trenger hjelp til feilsøking» Jag har redan redigert titelen @subwoofer Är du politimand? Link to post
Komodo Svart Mandag 23:04 Link til dette innlegget Svart Mandag 23:04 mariana skrev 33 minutter siden: Är du politimand? Nei, han er ikke, men jeg er. Jeg har dessuten også litt greie på Seastar stryresylindere 😉 Den nippelen er til lufting. Den har O-ringtetning, og tetter mot en konus i bunn. Dersom det kommer olje ut av hullet i midten er det konusen som lekker. Hvis O-ringen er ødelagt lekker det på siden av nippelen. Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
mariana Svart Mandag 23:18 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 23:18 Komodo skrev 11 minutter siden: Nei, han er ikke, men jeg er. Jeg har dessuten også litt greie på Seastar stryresylindere 😉 Den nippelen er til lufting. Den har O-ringtetning, og tetter mot en konus i bunn. Dersom det kommer olje ut av hullet i midten er det konusen som lekker. Hvis O-ringen er ødelagt lekker det på siden av nippelen. Ok. Tack för relevant svar. Det är hullet som läcker. Har strammet den bitte. Få se etter säsongen om den har hållt tätt. Om ikke, antar jag att jag må kjöpe ny nippel... Link to post
Komodo Svart Mandag 23:19 Link til dette innlegget Svart Mandag 23:19 mariana skrev Just now: Om ikke, antar jag att jag må kjöpe ny nippel Tviler på at en ny nippel løser problemet, men det kan jo være. Hvis du skrur ut nippelen og inspiserer den, så vil du i så fall se om den er skadet. Tipper heller at det er setet den tetter mot. Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn