mr.Hvaler Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni På vei for å teste den:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Max gira Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Så gikk motoren på nesten ful gass, ingen respons fra kontrollboks:( Gass kabel knelt av:( Litt typisk Kjøper ny i morgen, så prøver ny test tur da Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Båten flyter bra, var ganske stabil, jeg er vel rundt 97kg og den tippet ikke når jeg gikk ombord eller styra med startingen og motoren Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 24.Juni Link til dette innlegget Svart 24.Juni Imponerende innsats!! Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
mr.Hvaler Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Blouberg skrev 2 minutter siden: Imponerende innsats!! Takk for det Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni Link til dette innlegget Svart 24.Juni Skikkelig kult!! Godt jobba! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Takk alle sammen som følger og kommenterer tråden:) Oppe å hOpPeR, kjøpt ny gass kabel, en litt lengre kabel enn den gamle. Montert å testet på land. Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Startet og gikk fint Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 25.Juni Link til dette innlegget Svart 25.Juni Har skum lest tråden. Må bare si at jeg har helt lik, stående på låven nå en stund. Jeg malte også vår rød med hvitt sete. Vi har en 30 hk på vår, Skikkelig kul båt og leke seg med på bølgende og sjøen ellers. Vi har da lang stamme som ikke så bra men det fungerer da, blir litt vaglete. Uansett artig gammel klassiker. Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Få den ut på vannet:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Feil tilt, fossa inn vann 💦 Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Fik justert tiltvinkel Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Men så ble dette ett issue, vann kom under kjølen, traff plata og ble skutt opp i den kanalen, må kappe leppa på akter plata Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Here i go Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Ja da hadde jeg brått henda oppe fra lommene, arbeidslyst treng deg på, malte ett strøk til siden jeg hadde fått opp varmen Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Så tikka det inn en melding fra kona, som hadde ordnet en «jolle plass» i havna der vi har den andre (hoved) båten (Skibsplast 500CL med 70hk) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Sånn ser plassen ut Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Fikk P-bot der ingen skulle tro at nokon kunne lappe….men lappe ble jeg…..660kr rett ut….Ellers var dagen flott 🤩 Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni Her fikk jeg bot, på en grus vei langs ei brygge, å lappe Lise så jeg stod å hjalp jentungen med sup brettet, da løp ho til bilen, godt jobba:) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Juni Link til dette innlegget Svart 25.Juni mr.Hvaler skrev 11 minutter siden: appe Lise så jeg stod å hjalp jentungen med sup brettet, da løp ho til bilen, godt jobba:) enkelte skulle man tro jobba på provisjon :p Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Komodo Svart 25.Juni Link til dette innlegget Svart 25.Juni mr.Hvaler skrev for 2 timer siden: Her fikk jeg bot, på en grus vei langs ei brygge, å lappe Lise så jeg stod å hjalp jentungen med sup brettet, da løp ho til bilen, godt jobba:) Hvor er det? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
baatsman Svart 25.Juni Link til dette innlegget Svart 25.Juni Tipper ved Sand Marina Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Komodo Svart 25.Juni Link til dette innlegget Svart 25.Juni baatsman skrev 1 minutt siden: Tipper ved Sand Marina Hmm, i tilfelle er det passe flaut. Ser nesten bort dit her jeg sitter på verandaen med et glass øl akkurat nå 😅 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
mr.Hvaler Svart 25.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni baatsman skrev 3 minutter siden: Tipper ved Sand Marina Komodo skrev Just now: Hmm, i tilfelle er det passe flaut. Ser nesten bort dit her jeg sitter på verandaen med et glass øl akkurat nå 😅 Sand marina ja……rart det ikke er folk der😂😂 Når jeg var ung sa bygde trollet at parkeringsvakta bodde i hus der nede å løp ut å lappa biler😂😂 når du minst ante det🤪 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.