elskerseiling Startet Onsdag 19:56 Link til dette innlegget Startet Onsdag 19:56 Er det noen som har erfaring med rattsystem fra edson? Gjelder rusten idler plate og skader på vaier. Hvor får man tak i deler til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart Onsdag 20:27 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:27 Google Edson steering parts. Mulig Southern cross spars kan hjelpe og. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart Onsdag 22:06 Link til dette innlegget Svart Onsdag 22:06 elskerseiling skrev for 2 timer siden: Hvor får man tak i deler til dette? https://edsonmarine.com Du må nok bestille fra USA, ikke mange forhandlere på denne siden av dammen. Synd du ikke har Jefa (Danmark) eller Sleipner (Norge). Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
elskerseiling Svart Onsdag 22:30 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 22:30 Kan man få laget en slik plate så slipper man kanskje 700 dollar pluss frakt og mva. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart Onsdag 23:39 Link til dette innlegget Svart Onsdag 23:39 Ja den fikser du lett selv. Vinkelsliper, bor og en tur på biltema til å kjøpe plate. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
elskerseiling Svart 8 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8 timer siden enslagsgjest skrev for 20 timer siden: Ja den fikser du lett selv. Vinkelsliper, bor og en tur på biltema til å kjøpe plate. Takk for tips. Jeg bare sliter litt med å se hvordan hjulene er festet i plata. Normalt er jo disse justerbare men ikke med en slik hjemmesnekra løsning. Så det blir veldig viktig å få eksakt kopi med samme vinkler på hjula. Det forutsetter at man får av den ruste plata så hel som mulig Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Fikk en tusenkunstner på metallarbeider til å fikse samme problem. Ble veldig bra. Satte vinklene fast som fungerer bra. Etter 30 NM ser det bra ut. Men trenger en sesong for å være sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.