Toth42 Startet Mandag 21:01 Link til dette innlegget Startet Mandag 21:01 Unnskyld nybegynnerspørsmålet, men jeg har prøvd å ha den i alle posisjoner og finner ikke ut hva den påvirker. Jeg mener altså den jeg holder fingrene på her: Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart Mandag 21:07 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:07 Nydelig førstepost! Deskriptiv tittel og forklarende bilde. Har ikke peiling på Yamaha påhengs, men jeg ønsker deg hell og lykke på baatplassen! Min gjetting: friksjon på styringa Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart Mandag 21:57 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:57 .. mangla bare hvilken yamaha påhenger.. mitt tips: tiltlås Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
subwoofer Svart igår klokken 04:33 Link til dette innlegget Svart igår klokken 04:33 Styrebrems (for dorging)? Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart igår klokken 05:19 Link til dette innlegget Svart igår klokken 05:19 Den styrer friksjonen når motor svinges. Ikke så relevant når du har rattstyring. Sitér dette innlegget Link to post
Toth42 Svart igår klokken 05:56 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 05:56 Takk for svar og skryt! Det er en 9.9, jeg skjønte etter en stund på forumet her og en titt på tagen at det er en F9.9H - da fant jeg en tegning på nett som kaller det "styrefriksjonsjusteringsanretning", så da var det noen helt korrekte gjett her. Takk for sabla rask respons fra alle! Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart igår klokken 07:04 Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:04 Kommentar fra moderator: Tittelen, "Hva gjør den horisontale "svingarmen" på en Yamaha påhengs?", er ikke iht reglene for titler. Må redigeres av emnestarter ved å klikke på ... symbolet og deretter velge "Redigér innlegget". Om ikke kan emnet bli slettet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.