Chilli Solbris Svart Lørdag 13:25 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 13:25 Da har dere fått kjenne på vinden dere også!! Hvilken vindmåler har dere om bord? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 22 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Så ble det endelig tid til å ligge på svai! Nattevakt i morgen så dette skal nytes! Det ble jolletur inn til Edholmen. Pizza ble testet og godkjent!😁😁 Og tilbake i båten og bare være lat! 🤩🤩 Skal bare…..!!!🫣🤔 (det er i den andre tråden jeg «skal bare»…😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Ganske nøyaktig der vi lå på svai og spiste lunch i går. Flott sted. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 21 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21 timer siden lurvetass skrev 34 minutter siden: Ganske nøyaktig der vi lå på svai og spiste lunch i går. Flott sted. Ja, veldig fint her inne!😃Vi er heldig som ikke må reise langt for å få et glimt av paradis!🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 19 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Har satt sammen liten video for den som måtte ønske å se😃😊! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 11 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Det ble en magisk natt!! 21 grader i vannet og unger som badet til langt etter midnatt! Herlige lyder av sommer!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Vel fortjent.etter så mye motstand :-) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 10 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Tom Rør skrev 8 minutter siden: Vel fortjent.etter så mye motstand :-) 😊😊😊🥰 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Fin video og koselige bilder. Godt å se at det er noe annet en skruing og fiksing Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden lurvetass skrev 1 time siden: Fin video og koselige bilder. Godt å se at det er noe annet en skruing og fiksing Godt for sjela også!😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
NC9 Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Flott video og vakre bilder. Godt og se du koser deg på vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 5 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5 timer siden NC9 skrev 17 minutter siden: Flott video og vakre bilder. Godt og se du koser deg på vannet. Har vært to herlige dager med bading og ren nytelse!☺️☺️☺️ Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 3 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Nå er det snart nattevakt!Det gjør direkte vondt å dra inn!!😳😳 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Kan ikke si at "raser" hjem. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Faxen skrev 17 minutter siden: Kan ikke si at "raser" hjem. Nope!! Prøver å kjøre så sakte at det bare så vidt går fremover!😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Chilli Solbris skrev 3 minutter siden: Nope!! Prøver å kjøre så sakte at det bare så vidt går fremover!😂😂 Får håpe toget ikke er forsinket da Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Tom Rør skrev Just now: Får håpe toget ikke er forsinket da Tog ER forsinka!!🫣🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.