Chilli Solbris Svart 12.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli Da har dere fått kjenne på vinden dere også!! Hvilken vindmåler har dere om bord? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli Så ble det endelig tid til å ligge på svai! Nattevakt i morgen så dette skal nytes! Det ble jolletur inn til Edholmen. Pizza ble testet og godkjent!😁😁 Og tilbake i båten og bare være lat! 🤩🤩 Skal bare…..!!!🫣🤔 (det er i den andre tråden jeg «skal bare»…😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 13.Juli Link til dette innlegget Svart 13.Juli Ganske nøyaktig der vi lå på svai og spiste lunch i går. Flott sted. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli lurvetass skrev 34 minutter siden: Ganske nøyaktig der vi lå på svai og spiste lunch i går. Flott sted. Ja, veldig fint her inne!😃Vi er heldig som ikke må reise langt for å få et glimt av paradis!🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli Har satt sammen liten video for den som måtte ønske å se😃😊! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Det ble en magisk natt!! 21 grader i vannet og unger som badet til langt etter midnatt! Herlige lyder av sommer!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Vel fortjent.etter så mye motstand :-) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Tom Rør skrev 8 minutter siden: Vel fortjent.etter så mye motstand :-) 😊😊😊🥰 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Fin video og koselige bilder. Godt å se at det er noe annet en skruing og fiksing Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli lurvetass skrev 1 time siden: Fin video og koselige bilder. Godt å se at det er noe annet en skruing og fiksing Godt for sjela også!😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
NC9 Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Flott video og vakre bilder. Godt og se du koser deg på vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli NC9 skrev 17 minutter siden: Flott video og vakre bilder. Godt og se du koser deg på vannet. Har vært to herlige dager med bading og ren nytelse!☺️☺️☺️ Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Nå er det snart nattevakt!Det gjør direkte vondt å dra inn!!😳😳 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Kan ikke si at "raser" hjem. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Faxen skrev 17 minutter siden: Kan ikke si at "raser" hjem. Nope!! Prøver å kjøre så sakte at det bare så vidt går fremover!😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Chilli Solbris skrev 3 minutter siden: Nope!! Prøver å kjøre så sakte at det bare så vidt går fremover!😂😂 Får håpe toget ikke er forsinket da Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Tom Rør skrev Just now: Får håpe toget ikke er forsinket da Tog ER forsinka!!🫣🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli Nok en liten tur i denne særdeles krevende turtråden! Men båten bli i hvert fall brukt!!😅 Det ble en tur til Brattestø Asmaløy på Hvaler. Fine forhold for å ligge på svai. I går (torsdag 17.7.) hadde vi vel årets varmeste dag. Og for en gangs skyld, bittelitt for lite vind! Det var virkelig hett! Så mye av tiden ble tilbrakt i sjøen! For første gang var to barnebarn, svigersønn og min datter med på overnatting! 2 og 4 år gamle gutter!🤩 Helt herlig! Og jeg innrømmer glatt at jeg er veldig glad for at jeg har relativt stor båt med en såpass livlig gjeng om bord!😅😅 Men helt herlig var det!! På Brattestø er det fine strandområder som virkelig innbyr til bading! Spisested er det der også. De skulle nok ønsket seg bedre kapasitet i går! En flott plass synes jeg. Menyen prøvde vi ikke. Vi bestilte pizza. Og som gammel pizzakokk må jeg dessverre meddele at den i går ikke falt i smak. Mulig de hadde for mye å gjøre…… men rom for forbedring der altså. Men travel og trivelig bevertning!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 26.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli I denne fantastiske reisetråden får du gjerne gjentagende tips om steder å legge deg på svai! Altså det samme stedet! Denne helgen har vi lagt oss på svai i Stavsengkilen nord på Kirkøy i Hvaler. Der er man skjermet mot de fleste vindretninger. Dybdene ligger på 2-4 meter. Noe sjøgress så det er viktig å kjøre fast ankeret for å være sikker på at det sitter godt. Kort vei med jolla til Edholmen med god mat, drikke og god stemning om man ønsker det!! Nå er det 24 grader i vannet!! HERLIG!!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart Mandag 21:05 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 21:05 Dro på jobb kl 04:20 i dag tidlig. Ble plukket opp av et vennepar på jobben kl 14.10. Kastet loss fra hjemmehavn kl 15:20, droppet anker i? Joda! Stavsengkilen kl 16:20. Jolla inn på Edholmen for en matbit… Så bading i 23 graders vann! Bare å nyte!!! Jobb igjen i morgen ettermiddag. Det er på slike dager nærheten til paradis på Hvaler virkelig kommer til sin rett!🥰 Bildene er fra hjemturen! Tusen takk for turen @Atroenn Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 14 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Så kom vi oss på tur!😃 @Hekri med frue og jeg. Målet var i utgangspunktet Koster. En herlig øygruppe i Sveriges skjærgård. Men vi ombestemte oss og dro til Fjällbacka! Og det angrer vi ikke på!😃😃 Helt smul sjø og nydelig vær med litt innslag av regn. Det er stive priser i havna. Men så sjelden som jeg ligger i gjestehavn går det bra! Veldig god mat fikk vi også!!☺️ En magisk dag og kveld går mot sengetid!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.