Chilli Solbris Svart igår klokken 13:25 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:25 Da har dere fått kjenne på vinden dere også!! Hvilken vindmåler har dere om bord? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Så ble det endelig tid til å ligge på svai! Nattevakt i morgen så dette skal nytes! Det ble jolletur inn til Edholmen. Pizza ble testet og godkjent!😁😁 Og tilbake i båten og bare være lat! 🤩🤩 Skal bare…..!!!🫣🤔 (det er i den andre tråden jeg «skal bare»…😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Ganske nøyaktig der vi lå på svai og spiste lunch i går. Flott sted. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden lurvetass skrev 34 minutter siden: Ganske nøyaktig der vi lå på svai og spiste lunch i går. Flott sted. Ja, veldig fint her inne!😃Vi er heldig som ikke må reise langt for å få et glimt av paradis!🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.