Arban Startet 19.Juni Link til dette innlegget Startet 19.Juni Har en kb02 som er veldig svak på lav hastighet, - men en hastighet som er fin å dra grana med, har en "org" hydema pumpe, synes og den går litt hurtig og har også lite kraft synes jeg ved høyere hastighet, noen som har hvert bort i lignende, kan en strupeventil på retur hjelpe ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 20.Juni Link til dette innlegget Svart 20.Juni Du har helt sikkert en overtrykksventil i systemet ditt. Den kan du justere drakraften med. Du må aldri montere noen strupeventil på retursiden. Eegner led det er ei konstantpunpe, så den må ha fritt fløde fra pumpen og tilbake til tanken. Hastigheten justerer du med ventilen din. Sitér dette innlegget Link to post
Senjahopen Svart 20.Juni Link til dette innlegget Svart 20.Juni Du kan prøve å øke motorturtallet og så justere på sleideventilen til du har en grei hastighet. Det hjalp for meg når jeg hadde vtm pumpe og hydema haler. edit: du må også sjekke at reima er stram nok. Er du plaget med lite kraft kan det være kilereima som slurer. Ganske enkle og stabile pumper og blokker dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.