Bellil Startet 21.Juni Link til dette innlegget Startet 21.Juni Har ikke fått med meg om denne saken på NRK har blitt nevnt her inne. Han har nok noe mer å snakke om på gamlehjemmet enn det jeg kommer til å ha https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/martin-augestad-larsen-er-forste-nordmann-til-a-seile-jorda-rundt-solo-nonstop-1.17462514 Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Steihy Svart 21.Juni Link til dette innlegget Svart 21.Juni Kan vi invitere han til å bli æresmedlem? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Hulda Svart 21.Juni Link til dette innlegget Svart 21.Juni Det beviser i hvertfall at man ikke må ha en båt på 62 fot med watermaker og rettetang for å gjennomføre en slik imponerende seilas. Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 21.Juni Link til dette innlegget Svart 21.Juni Som tidligere nevnt i en annen tråd, så imponerte han også de med 60 fot, rettetang og det meste, nemlig Vendee Globe-seilerne: Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 21.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni Hulda skrev for 3 timer siden: Det beviser i hvertfall at man ikke må ha en båt på 62 fot med watermaker og rettetang for å gjennomføre en slik imponerende seilas. Det står ikke noe sted at han ikke hadde med rettetang Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Hulda Svart 21.Juni Link til dette innlegget Svart 21.Juni Det er ikke det jeg hevder. Selv om han sikkert kunne trengt det etter nesten ett år uten frisør. Huldametoden er i så måte mer voldsom. Millimeter'n over hele skallen, der det fremdeles vokser hår, en gang i blant. Med klipper fra Biltema til kr. 199. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.