Bellil Posted June 21 Share Posted June 21 Har ikke fått med meg om denne saken på NRK har blitt nevnt her inne. Han har nok noe mer å snakke om på gamlehjemmet enn det jeg kommer til å ha https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/martin-augestad-larsen-er-forste-nordmann-til-a-seile-jorda-rundt-solo-nonstop-1.17462514 Quote A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Steihy Posted June 21 Share Posted June 21 Kan vi invitere han til å bli æresmedlem? Quote Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Hulda Posted June 21 Share Posted June 21 Det beviser i hvertfall at man ikke må ha en båt på 62 fot med watermaker og rettetang for å gjennomføre en slik imponerende seilas. Quote Link to post
Indy Posted June 21 Share Posted June 21 Som tidligere nevnt i en annen tråd, så imponerte han også de med 60 fot, rettetang og det meste, nemlig Vendee Globe-seilerne: Quote Link to post
Bellil Posted June 21 Author Share Posted June 21 Hulda skrev for 3 timer siden: Det beviser i hvertfall at man ikke må ha en båt på 62 fot med watermaker og rettetang for å gjennomføre en slik imponerende seilas. Det står ikke noe sted at han ikke hadde med rettetang Quote A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Hulda Posted June 21 Share Posted June 21 Det er ikke det jeg hevder. Selv om han sikkert kunne trengt det etter nesten ett år uten frisør. Huldametoden er i så måte mer voldsom. Millimeter'n over hele skallen, der det fremdeles vokser hår, en gang i blant. Med klipper fra Biltema til kr. 199. Quote Link to post
Recommended Posts