Camargue44 Startet 8 timer siden Link til dette innlegget Startet 8 timer siden Denne saken har jeg brukt noen ganger i gjestehavner. I stedet for å dra tau-ender fra bau og akterspring gjennom øye på brygge, klikkes denne først i øyet ytterst på uteligger og deretter klikker jeg på begge tauene. Tauene festes evt med viste låseknuter når båten ligger på plass. Når vi går kan vi evt bare klikke karabinen fra brygge til båtrekke så er begge tauene om bord. Veldig fin å bruke når man er alene om bord. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Vanligvis har jeg ikke så tungt for det, men sliter litt med å forstå hva denne egentlig gjør. Men det virker smart…😊 Har du mulighet til å legge ut et bilde eller to av hvordan den brukes, så er det kanskje flere enn meg som får en aha-opplevelse 😎👍 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Steihy Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Jeg skulle til å spørre om det samme. Løsninger som gjør det enklere alene på bom og utligger er gull verdt, men jeg ser ikke helt hvordan du bruker den. Redigert: Jeg har ofte litt tungt for det, så nå har du begge kategorier. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.