PaulS Startet Lørdag 20:23 Link til dette innlegget Startet Lørdag 20:23 Min Jabsco høytrykksvannpumpe har tatt kvelden. Vurderer å teste en fra Temu denne gangen, ettersom jeg har inntrykk av slike er enn viss forbruksvare uansett. Jeg skal ha en som kun gir ca. 8 liter per minutt, slik det var, så varer vannet lenger. Noen som har erfaring med Temu e.l. med slike produkter? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Lørdag 20:32 Link til dette innlegget Svart Lørdag 20:32 De selger vel Seaflo på Temu og Ali. Disse er vel helt innafor. Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart Lørdag 22:07 Link til dette innlegget Svart Lørdag 22:07 Største utfordringen med temu/Ali er at du ikke vet hva du får. Kopier, "b-varer" og ren svindel florerer. Selgere som ikke heter ShopXXXX og som har vært der lenge øker erfaringsmessig suksessraten. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Okkaby skrev for 13 timer siden: De selger vel Seaflo på Temu og Ali. Disse er vel helt innafor. Ja, men dessverre kan man få «Seaflo», ikke Seaflo om man velger feil selger til ekstra lav pris. Så man må være påpasselig. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
eivindch Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Har handlet mye hos Ali, men kjøpte toalettpumpe hos Amazon. Utrolig rask levering. Var også billigere enn hos Ali. Husk å få med VOEC i adressefeltet. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Ellers har jeg båtplassenpriser på Jabsco, TMC og Johnson pump😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden PaulS skrev for 18 timer siden: , ettersom jeg har inntrykk av slike er enn viss forbruksvare uansett. ?? Vår Jabsco pentrypumpe har duret og gått trofast siden vi kjøpte båten i 2006, altså 19 år denne sommeren. Pumpa var ikke ny da heller. Skjønner ikke helt at du erfarer at slike pumper er forbruksvare. Vi fikk problemer med vår pumpe for ca 10 år siden, kjøpte da inn ei ny pumpe for sikkerhets skyld. (Den ligger fremdeles ubrukt i garasjen). Det viste seg at det var bare å åpne pumpa, så fant vi fort ut at gummiklaffene i tilbakeslagsmekanismen hadde vridd seg litt. Satt pumpa sammen igjen, og siden har den sittet der. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Gullfisk Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Komodo skrev for 3 timer siden: ?? Vår Jabsco pentrypumpe har duret og gått trofast siden vi kjøpte båten i 2006, altså 19 år denne sommeren. Pumpa var ikke ny da heller. Skjønner ikke helt at du erfarer at slike pumper er forbruksvare. Samme erfaring her: Samme Shureflo pumpe i alle 14 årene i forrige båten, og ikke var den ny da vi fikk den. Nåværende Jabsco fra 2009. Blir de tørrkjørt kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.