Jump to content

Båtfrakt Stavanger-Molde snarest


langis

Recommended Posts

Hei langis!

 

Ser vi er fra samme by og at du er ny her på baatplassen!

Flere Moldensere på båtplassen ser jeg. Vil bare gratulere med ny båt og slutte meg til de mange anbefalingene om å ta turen oppover selv. Blir sikkert en kjempetur med godt vær over Stadt....

 

Var å hentet båt i Kristiansund på seinhøsten. Vi var litt skeptisk til Hustadvika, men finere tur går det ikke ann å få. Kjempetur.

Link to post
Share on other sites

Hadde det vært mulig og kjørt båten hjem etter å handla ny båt , så hadde saken vært grei den . Må jo være den knall turen , første tur med ny båt på vei hjem .

Men klart at ikke alle kan og kansje heller tørr helt vis det er langt å ukjent vei hjem . Hadde stilt meg til disp helt gratis jeg hvis noen hadde trengt hjelp denna veien , hadde bare vært topp det .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Trådstarter her:

 

Takk for alle gode tips! Jeg har nå gjort avtale om frakt gjennom Svealand. Båten blir lastet opp på søndag og blir fraktet til Molde for kr. 11.000

Første tilbudet på frakt landeveien var på 29 000,- så det lønner seg tydeligvis å lytte på "erfarne båtfolk".

Hvis noen av dere også kan sørge for at sommeren 2006 blir bedre enn den ifjor skal jeg være storfornøyd!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...