Jump to content

Er det ikke utrolig hva man får til her på baatplassen


Jon-Kåre

Recommended Posts

Der var den tråden ja. Kunne ikke den ligget på forsiden? Søk må ble bedre, syns søkefunksjonen fungerer litt dårlig ........

Da ville nok forsiden bli "spekket" med mye rart........

 

Det er jo ikke såååå vanskelig å lage seg et lite register, over interessante tråder, selv. Har et vanlig text-dokument med URL-adressen - og tittelnavn - til en del "mye brukte" tråder. Isteden for å bruke SØK-varianten i INVISION, kopierer jeg bare URL'en fra mitt eget register og limer inn i Adressefeltet øverst - Enter - og vips så er tråden der.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Da ville nok forsiden bli "spekket" med mye rart........

 

Det er jo ikke såååå vanskelig å lage seg et lite register, over interessante tråder, selv. Har et vanlig text-dokument med URL-adressen - og tittelnavn - til en del "mye brukte" tråder. Isteden for å bruke SØK-varianten i INVISION, kopierer jeg bare URL'en fra mitt eget register og limer inn i Adressefeltet øverst - Enter - og vips så er tråden der.

Det var jo en god ide, får lage meg en slik liste sjøl også for det hender det dukker opp noe intressant som jeg kunne tenkt meg og kopiert.

Link to post
Share on other sites

Som for et eksempel prosjekttråden angående Bastarden? Der skjer tydligvis ikke noe for tiden ?

:blush:

 

Har ikke noe og skrive i den for tia, driver og mekker motor skjønner du. Det kunne jeg jo skrivd tråden min da men tenkte og vente med det til motor og gear er montert slik at jeg kan legge inn fotos :smiley:

Link to post
Share on other sites

Det var jo en god ide, får lage meg en slik liste sjøl også for det hender det dukker opp noe intressant som jeg kunne tenkt meg og kopiert.

Alle nettlesere gjør det særdeles enkel å opprette en slik liste ved hjelp av det som i allminnelighet kalles 'bokmerker' eller 'bookmarks'. :wink: Du kan like fint bokmerke hele baatplassen som enkelte tråder.
Link to post
Share on other sites

Alle nettlesere gjør det særdeles enkel å opprette en slik liste ved hjelp av det som i allminnelighet kalles 'bokmerker' eller 'bookmarks'. :wink: Du kan like fint bokmerke hele baatplassen som enkelte tråder.

Ja, men det hender jeg formaterer og da glemmer jeg og ta vare på sånt :rolleyes:

Så jeg har en del saker liggende på d: og e: disk. Just in case :smiley:

Link to post
Share on other sites

:blush:

 

Har ikke noe og skrive i den for tia, driver og mekker motor skjønner du. Det kunne jeg jo skrivd tråden min da men tenkte og vente med det til motor og gear er montert slik at jeg kan legge inn fotos :smiley:

Har vel lite med denne tråden å gjøre MEN gjett hva jeg har gjort denne helgen Bastard, ja nemelig montert in motoren. (Må ut med den igjen grunnet montering av turbo samt tetting rundt svinghjulskåpen men det er bare barnemat nå når alt er ferdiglaget med fester og alt)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Har vel lite med denne tråden å gjøre MEN gjett hva jeg har gjort denne helgen Bastard, ja nemelig montert in motoren. (Må ut med den igjen grunnet montering av turbo samt tetting rundt svinghjulskåpen men det er bare barnemat nå når alt er ferdiglaget med fester og alt)

Det var nok deilig tenker jeg, gleder meg til jeg får montert inn sjøl.

Men først skal gearet monteres, og deretter skal jeg vel lakke over hele motoren tenker jeg.

Samt at den skal monteres på pall for prøvestart, greit og gjøre det før den er montert i båten.

Vil ikke starte motor i båt når den er på land. Det tørr jeg ikke.

 

Dessuten må jeg måke snø ut av båten før jeg kan tenke på fundament :rolleyes:

Men er i gang bare det blir litt mildere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...