Worry II Startet Lørdag 16:53 Link til dette innlegget Startet Lørdag 16:53 Hei, tenkte jeg skulle legge ut noen tips med bilder om dette for fremtidige hjemmefiksere:-) Først ut med det originale Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 16:58 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 16:58 Enkel jobb Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart Lørdag 17:01 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:01 Følger :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:02 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:02 Ut med dette Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:06 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:06 Viktig å vite at det originale innbygningskapet med møbelfront, kan ikke erstattes. Så modifikasjoner må gjøres. Jeg valgte å gå for Isoterm 130 liter som erstatter Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:15 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:15 Viktig å vite, det nye skapet trenger luft inn og ut. Inn under, så jeg tenkte å beholde riller fra gammel front. Utlufting går ut over ovn/mikrobølgeovn som før. Så, måtte bygge en sokkel. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:20 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:20 Det gamle skapet hadde brytere på dashboard, hvor jeg kunne velge om skapet skulle driftes av landstrøm eller batteribank (24 volt her) og denne omformeren finner man bak det gamle skapet, så det superlett å bare koble fra og koble på det nye skapet. Rød og sort kabel... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:26 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:26 Den gamle møbelfronten brukte jeg til å kappe av 2,5 cm lange lengder, for å fylle ut i bredden da nye skapet er bittelitt smalere. Litt modifisering for å lage feste/hold til festeskruene tin nye skapet Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:30 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:30 Veldig greit å forså, da omformeren er koblet på 230 volt + 24 volt og kabler er supergodt merket Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:34 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:34 Vekk med gammelt, prøvemåling av det nye, ikke noe er 100% rett her.. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:36 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:36 Sokkel, 8 cm høy (må finmåles) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 17:41 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:41 Så, på plass med det nye Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart Lørdag 18:11 Link til dette innlegget Svart Lørdag 18:11 Fyttikatta! Utrolig bra! (tar du oppdrag? ) Hvilket skap kjøpte du, og fra hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Lørdag 20:32 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 20:32 tomcat skrev for 19 timer siden: Fyttikatta! Utrolig bra! (tar du oppdrag? ) Hvilket skap kjøpte du, og fra hvor? Assa, ja jeg kan bistå, Tomcat.. oppdrag, vet ikke om jeg vil ha det, har vel brukt 20 timer. https://seatronic.no/isotherm-cruise-inox-clean-touch-130l-kjoleskap-med-rustfri-front-12-24v https://www.watski.no/isotherm-cr130-kjoeleskap-i-rustfritt-staal-friends-clean-touch-11tGE?artnr=138344&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[Viva] [GS] [G] - High ROAS brands&utm_id=21696947974&gad_source=1&gad_campaignid=21696947974&gbraid=0AAAAADCv68rFfpEupYnrBFKkJhhwFYugi&gclid=Cj0KCQiAg63LBhDtARIsAJygHZ4GgiTlPRW1LaRBrzxBwU1lnixvKsyBQf3g5zd9N5-9OcmGMBQPOPgaAhgXEALw_wcB Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Lørdag 22:05 Link til dette innlegget Svart Lørdag 22:05 Skikkelig lekkert! Meget godt jobba!😃😃👍👍 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart Lørdag 22:12 Link til dette innlegget Svart Lørdag 22:12 Tror jeg kan levere skap til en god pris om jeg får lov til å si det. Isotherm altså…🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gulborg Svart igår klokken 07:05 Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:05 Ble jo lekkert dette.👍 Ser jo bortimot originalt ut også. 🤩 Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart igår klokken 09:07 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:07 Resultat som forventet fra den kanten, perfekt.. Lekkert arbeid Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.