Jump to content

KAMD 300 Ekstra dynamo og eksosslange

JRK

Recommended Posts

Hei,

Noen som vet hvor en får tak i 6 m 4" flexibel eksoslange (gjerne Vetus) rimelig?

VP har et dynamosett for å montere på KAMD 300. Er det noen som har sett dette, eventuelt hvor jeg finner pris. (har forstått det slik at dette settet monteres der hvor powerstyringspumpa sitter på motorer med drev

Hei,

Har nok søkt minst 2 timer på nettet. Når det gjelder eksoslangen koster denne ordinert 562/m.

Når det gjelder Dynamo finner jeg ikke denne noen sted har bare fått et tips fra min lokale VP forhandler om at denne kunne skaffes for 4.300,-.

Tar gjerne imot tips om hvor jeg skal søke....

Men da har du jo "fått tak i" det du vil ha da. VP-forhandleren kan skaffe deg dynamo, og du kan få tak i eksosslange til 562/m.

Skjønner ikke helt problemet? Tenker du på billigere? Dette er ikke konkurranseutsatte deler, og derfor heller ikke tilbudsvarer.......

Hei,

Joda, selfølgelig var det dynamo med. Er kjempefornøyd så langt med handelen. I dag har jeg imidlertid 2 dynamoer. En til start og en 120A til forbruk. Er skikkelig elektronikkfreak, så her ombord spares det ikke på strømmen. Klarer meg akkurat med 510 Ah forbruksbank :smiley:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...