Jump to content

Sjøen for alle


Puffen

Recommended Posts

Mnja.

Når settes den i produksjon?

Jeg vet ikke Krapyl, sist jeg snakket med han så sa han i år. men ikke når.

Det hadde jo test seiling med prototypen feb 2005.

Du får følge med på nettsiden, den dukker nok opp der, når de har testet ferdig. og er klare for og slippe denne på markedet.

Jeg er også spent.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Hadde et lyst øeblikk i løpet av uken. Jeg tok kontakt med styret i havnelaget om vi ikke burde arrangere busstur og overnatting med messebesøk. Vi endte opp med å reservere turbuss og 20 hotelrom i Oslo 24 til 26 mars. Sendte også invitasjon til to andre havnelag.

Da kommer vi til Oslo på fredag kveld. Har hele dagen på Lillestrøm på lørdag. Ut i Oslo på lørdag kveld. Hjem igjen på søndag. Hvis det blir nok påmeldte bør dette kunne bli en skikkelig sosial greie blant likesinnede.

Selv kjøpte jeg ny båt i høst, så det finnes ikke budsjett for noe som helst, men det er fryktelig moro å se alt som finnes på messen. Også lærer en alltid mye av å snakke med selgerne. Jeg er nemlig ikke utlært. Håpet er jo at andre som går å tenker på båt, blir med og får det nødvendige kikket. Messa på lillestrøm har den fine virkningen, at alle båtene står innendørs og stødig på gulv. Da er det lettere å få skeptiske fruer til å ta det første steget mot evig båtglede.

 

Da venter vi spent på responsen. Er vi 30 påmeldte før 1 mars, blir det tur.

Link to post
Share on other sites

Krapyl,

 

hva er din alminnelige erfaring av informasjonen på disse to messene i forhold til Lillestrømmessa?

Erfaring?

Ingen overhodet.

Går aldri på båtmesser.

De to ovenfornevnte messene ble oppført fordi båtene jeg og den andre innsenderen hadde i tankene ikke markedsføres i Norge.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...