Jump to content

Kjøpe båt - Princess eller Fairline? – Motormerke?


goggen

Recommended Posts

Hei

 

Er det noen som har en kopi av denne artikkelen?

Jeg, jeg har bladet hjemme. Men jeg vet ikke om jeg vil innrømme det etter dette sparket på leggen fra Sletten. Og j eg vil i hvertfall ikke fortelle her at testen sier at dette er det mest økonimiske skroget de har testet noen gang i denne klassen og at de anser motorrommet for å være ett av de beste de har sett. Heller ikke at de er imponert over sjøegenskapene og kvaliteten på innredningen eller at de anser båten å være for trang under dekk sammenlignet med konkurrentene. Det blir nok for mye salgsargumenter det gitt - og da kan jo noen tro at jeg har egen interesse i å pushe Windy :lol: Hvilket jeg definitivt ikke har :smiley:
Link to post
Share on other sites

snakket for en tid siden med en VELDIG STOR VP MOTORLEVERANDØR/INSTALLATØR hvis alle mekanikere som installerte motorer i såvel gamle som nye båter - mente at sjøegensskapene til Windyskrogene var i særklasse sammenlignet med "de andre båtene" de "prøvde".

 

men, de har jo aldri vært ombord i Baylinere da... :lol:

 

det hindret dog ikke bitteliten å ikke ta seg ut fra eh... Tanum? i litt vÆr for en tid tilbake.....??.....

Link to post
Share on other sites

det hindret dog ikke bitteliten å ikke ta seg ut fra eh... Tanum? i litt vÆr for en tid tilbake.....??.....

Det handler jo ikke om båten. Det var utelukkende feilmanøvrering fra min side - i trangt farvann riktignok med mase tau og drit som hang seg fast. Men vi kom både ut og inn av den havnen - på samme morgen faktisk. :lol: Problemet var at været var for ruskete for familien, ikke for båten. Rett og slett fordi de begynte å bli redde og da snudde jeg
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...