Jump to content

Dimensjon kabel til gløding


Goddis77

Recommended Posts

Jeg tror ikke dette er riktig. Releet mitt er styrt blant annet av to følere som sitter skrudd i blokka. Jag må til Stavanger nå, kommer tilbake i morgen kveld. Hvis du ikke hører fra meg på torsdag, send meg en IM. Jeg skal endre på gearkassen min, slik at jeg har motoren stående på dørken. Det er m.a.o. mulighet for detaljfotografering og beskrivelse.

 

Den ene føleren de angir, jorder glødepluggene. I hvert fall den ene føleren min er to-polet. Jeg må se nærmere på dette før jeg kommenterer meg helt ut på viddene. Og samtidig sender deg avgårde i feil retning med useriøse kommentarer.

Link to post
Share on other sites

Kjempe.

Hadde vært genialt om du kunne gjort dette. Gir deg en IM jeg :)

 

 

Jeg tror ikke dette er riktig. Releet mitt er styrt blant annet av to følere som sitter skrudd i blokka. Jag må til Stavanger nå, kommer tilbake i morgen kveld. Hvis du ikke hører fra meg på torsdag, send meg en IM. Jeg skal endre på gearkassen min, slik at jeg har motoren stående på dørken. Det er m.a.o. mulighet for detaljfotografering og beskrivelse.

 

Den ene føleren de angir, jorder glødepluggene. I hvert fall den ene føleren min er to-polet. Jeg må se nærmere på dette før jeg kommenterer meg helt ut på viddene. Og samtidig sender deg avgårde i feil retning med useriøse kommentarer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...