function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Det ble ikke NB 870 touring eller Viknes


skage

Recommended Posts

Har annonsert tidligere at vi har vurdert NB 870 touring eller Viknes, og at vi hadde bestemt oss for NB. Men fruen var ikke enig. Kjørte til Bergen i dag og gjorde avtale.

Derfor har det blitt en Viksund 310 st cruz HT 2005 modell.

Litt dyrere man hva gjør ikke vi for og holde fre i heimen, det er svært viktig og holde fruen i godt humør vet dere. Dere kan jo tenke dere hvor mye spetakel hun måtte lage for og "overtale " meg til en slik båt, nå har jeg taket i kveld he he he he.

 

NYYYYdelig båt med alt utstyr.

 

Takker for alle innlegg og vurderinger i tidligere.

 

Er det flere her som har en tilsvarende båt her på forumet.

Kommer tillbake senere når vi har hentet båten og jomfruturen er gjort.

Link to post
Share on other sites

Litt dyrere man hva gjør ikke vi for og holde fre i heimen, det er svært viktig og holde fruen i godt humør vet dere. Dere kan jo tenke dere hvor mye spetakel hun måtte lage for og "overtale " meg til en slik båt

 

Det må være en trend i tiden, se tilsvarende melding fra Intruder i annen tråd. Det er naturligvis gledelig at kvinnene etter hvert kjenner sin besøkelsestid og viser det på denne måten.

 

Og, før jeg glemmer det, gratulerer med flott båt!! :flag:

 

Enig med Bjoris ang. at ht tar seg bedre ut. Det er virkelig fine linjer på den båten. Men lager den god nok hekksjø? :confused::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Gratulerer :flag:

 

Leit at fruen måtte skjære igjennom på den måten :wink:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Har annonsert tidligere at vi har vurdert NB 870 touring eller Viknes, og at vi hadde bestemt oss for NB. Men fruen var ikke enig. Kjørte til Bergen i dag og gjorde avtale.

Derfor har det blitt en Viksund 310 st cruz HT 2005 modell.

Litt dyrere man hva gjør ikke vi for og holde fre i heimen, det er svært viktig og holde fruen i godt humør vet dere. Dere kan jo tenke dere hvor mye spetakel hun måtte lage for og "overtale " meg til en slik båt, nå har jeg taket i kveld he he he he.

 

Gratulerer med ny båt, når det gjelder det med frue hadde jeg det samme. Så på en annen båt

men uteplassen ble litt snau. Skrev også kontrakten i dag.(Se egen tråd)

 

Gratulerer så mye, blir spennende å høre om den nye båten. :flag:

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Gratulerer :flag: ! Her drives det med steinharde forhandlinger med Fordekks Brunette Klubben om ny båt. Ikke nok med at nytt Slagskib må betales hvis det kommer så langt,men kostnad for nytt kjøkken må også inn i regnestykket :cryin: Det er bare å håpe på sympatiaksjoner fra Blondt Råd for det her kan føre til stygge scener. :rolleyes:

Hvilken overtalelses teknikk brukte du ?

Link to post
Share on other sites

Må bare innrømme at jeg ikke helt skjønner dette med husfred og forhandlinger med koner osv. Er det ikke bare snakk å kjøpe båt?

Unnskyld at jeg er litt nesevis av meg. Har du kone eller samboer selv? I tilfelle ja, kan du vel fornemme litt av hva dette dreier seg om? :seeya:

 

Det er mye som skal klaffe i et årelangt ekteskap. Det er liksom ikke bare å komme her og komme her, hverken når det gjelder båt eller noe annet. :lol:

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Det er mye som skal klaffe i et årelangt ekteskap. Det er liksom ikke bare å komme her og komme her, hverken når det gjelder båt eller noe annet.

 

:yesnod::yesnod:

Det er om å gjøre å oppdra ens bedre halvdeler til å godta ønsker om større, bedre, raskere båt. Oppskriften er som regel en stooooor dose ydmykhet og medgjørlighet og stor deltakelse i huslige sysler ... :rolleyes:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...