Jump to content

Endelig min tur, har handla "ny" båt


Intruder

Recommended Posts

:cool:

Da var handelen gjort... Snekka (Scand 25) ble solgt i vinter (etter 2 flotte sesonger) og nå har jeg gjort avtale om henting av en Selby 27 -84 mod. Båten ligger lagret innendørs og jeg skal til Bergen og klargjøre den for sesongen før den sjøsettes! Regner med henting i slutten av Mars eller tidlig i April.

 

Har surfet internett både lenge og vel før besluttningen ble fattet, Mor ville ha større båt og fart og gitt om jeg var tung å be... :wink: Nå skal det handles gummibåt og snap daviter og så er det bare å vente......

 

Bilde

 

Intruder (Nå i plan....!)

Link to post
Share on other sites

Mor ville ha større båt og fart og gitt om jeg var tung å be...

Den der kjenner jeg igjen ...

 

Gratulerer så mye med ny båt!! :flag:

 

Og attpåil kjøper du en som hører til i "min" hjemmehavn. Du må melde fra i god tid før den nye båten avhentes, slik at det til feiring av ervervelsen kan finne sted en oppmarsj med orkester og flaggborg på Honnørbryggen i Kjapp Marina. Jeg regner da med som en selvfølge at LA 3939 og Janb også stiller. Eskorte ut av havnen kan det da også bli en råd med. :wink:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Stiller meg i kø og Gratulerer jeg også :smiley:

 

Så ut til å være en fin båt det der :yesnod:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Takk alle sammen for lykkeønsker, skal selvsagt melde fra når nyervervelsen skal hentes og takker for tilbudet om feiring med orkester og oppmarsj. Skal inn om noen uker å ta vårpussen så da kan det jo hende det blir en IM med avtale om besiktelse av slagskibet? :cheers:

Lå den i din hjemmehavn, kjenner du noe til den så send gjerne en IM!

 

Intruder

Redigert av Ingar (see edit history)
Link to post
Share on other sites

:cool:

Har surfet internett både lenge og vel før besluttningen ble fattet, Mor ville ha større båt og fart og gitt om jeg var tung å be... :wink: Nå skal det handles gummibåt og snap daviter og så er det bare å vente......

 

Intruder (Nå i plan....!)

Gratulerer med den nye båten :flag: , og nå må du fortelle oss hvor vi kan finne fler slike "morer" med 3 fots syken. Jeg sliter litt der.....

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med den nye båten :flag: , og nå må du fortelle oss hvor vi kan finne fler slike "morer" med 3 fots syken. Jeg sliter litt der.....

"Er det ikke det ene

så er det det andre", sa kjerringa.

Hun blødde neseblod.

 

Håper både gubben og kjerringa får mange gleder med den nye båten.

Gratulerer og lykke til!

:flag:

Redigert av jma001 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Grattis, morro med "ny" båt er det noe som skal gjøres med den da? :smiley:

Båten er forsåvidt helt OK med det meste av utstyr så de store prosjekta lar nok vente litt på seg... Men planene er der :wink: , det er nå viktig å fortsatt ha goodwill* fra ØK slik at senere prosjekt lar seg gjennomføre like glatt.... :cool:

 

(*les: pusse opp bad loftstue gang....... :cryin: ) :nonod:

 

Intruder

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med Selby'en.

 

Du må melde fra i god tid før den nye båten avhentes, slik at det til feiring av ervervelsen kan finne sted en oppmarsj med orkester og flaggborg på Honnørbryggen i Kjapp Marina. Jeg regner da med som en selvfølge at LA 3939 og Janb også stiller. Eskorte ut av havnen kan det da også bli en råd med. :wink:

Sjølvsagt stiller me! :cheers:

 

Skal det bestillast salutt frå Haakonsvern?

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...