Jump to content

Svindel på Finn.no

Suzuki

Recommended Posts

Som sagt, forliksrådet er rette instans.

Forliksrådet er greit nok. Det koster i underkant av 1000kr som DU må betale ved innlevering av klagen. Rimelig lang behandlingstid. Resultatet er antakelig gitt ved en utablivelsesdom. Deretter må du gå til namsmannen for behandling. Dette vil koste DEG rundt kr. 4000.-. Mest sannsynlig er det ikke mye å hente...osv. osv. Utgiftene til forliksråd & namsmann vil bli tillagt den som går "seirende" ut fra forliksrådet, men er det ikke noe å hente, så er det ikke.... :headbang: Synd å si det, men fremgangsmåten til Baatdilla gir nok bedre resultater :headbang: , selv om jeg ikke vil anbefale den...tror jeg... :eek:

Redigert av LK6647 (see edit history)

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Jeg var ikke klar over at jeg var så populær i Afrika. De siste 14 dagene har jeg fått en 8-10 hygglige mailer om at siden jeg var så grei for noen år siden. Så skal de sende meg millioner av dollar bare jeg kunne hjelpe dem med å få noe arv ut av landet. Det var bare å sende dem mitt kontnummeret :flag::flag::flag:

Forøvrig; jeg har både navn, full adresse, telefonnummer, kontonummer og det hele på karen, så jeg veit nok hvem han er.

Hvorfor ikke sende kjeltringens persondata til Afrika ??? .... :smash:

Hvorfor ikke sende kjeltringens persondata til Afrika

He, he.. - mest kreative forslag så langt. Vedkommende Suzuki refererer til burde vært lagt ut med fullt navn på alle annonseportaler slik at andre ser at dette er en de må unngå. For en tid siden var det en som hadde sporet opp en som tydeligvis hadde utviklet slik svindel til business. Vedkommende postet både titt og ofte mange annonsesteder for å advare om alle aliasene svindleren opptrådde under. For det jeg vet, kan dette dreie seg om samme svindler. Svindlere har lett for å gå igjen etter seg - det ser man ikke minst på innehavere av diverse tvilsomme postordrefirma som dukker opp i ny innpakning så snart de har fått nok offentlig kritikk til at businessen ikke er business lengre.

Ja vel........billig eller svindel..........??????

C-Map ECS er ikke lov å selge! Ulovlig programmvare - tror jeg.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...