bliss X Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Tror ikke postkontor går med på at man åpner pakken før man har kvittert den ut Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Som sagt, forliksrådet er rette instans. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 (redigert) Som sagt, forliksrådet er rette instans. Forliksrådet er greit nok. Det koster i underkant av 1000kr som DU må betale ved innlevering av klagen. Rimelig lang behandlingstid. Resultatet er antakelig gitt ved en utablivelsesdom. Deretter må du gå til namsmannen for behandling. Dette vil koste DEG rundt kr. 4000.-. Mest sannsynlig er det ikke mye å hente...osv. osv. Utgiftene til forliksråd & namsmann vil bli tillagt den som går "seirende" ut fra forliksrådet, men er det ikke noe å hente, så er det ikke.... Synd å si det, men fremgangsmåten til Baatdilla gir nok bedre resultater , selv om jeg ikke vil anbefale den...tror jeg... Redigert 22.Mars.2006 av LK6647 (see edit history) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Anonym Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Hmmm.... Har det klikket helt for dere????? Nå kan jeg bare prate for meg selv, og meg har det ihvertfall ikke klikket for. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Nå kan jeg bare prate for meg selv, og meg har det ihvertfall ikke klikket for. Det var synd, hadde håpet uttalelsen din var et resultat av et øyeblikks raseri og ikke noe du virkelig mente. Men jeg kan jo ha misforstått hva du egentlig mente Håper egentlig det! Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Honnør til Suzuki som forteller om slasken. Mange av oss er vel litt dumsnille og tenker at folk flest er ærlige , noe jeg fremdels tror de er. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Det var synd, hadde håpet uttalelsen din var et resultat av et øyeblikks raseri og ikke noe du virkelig mente. Men jeg kan jo ha misforstått hva du egentlig mente Håper egentlig det! Jeg tror nok du tenker helt rett. Sitér dette innlegget Link to post
Kapitan Vertolet Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Jeg var ikke klar over at jeg var så populær i Afrika. De siste 14 dagene har jeg fått en 8-10 hygglige mailer om at siden jeg var så grei for noen år siden. Så skal de sende meg millioner av dollar bare jeg kunne hjelpe dem med å få noe arv ut av landet. Det var bare å sende dem mitt kontnummeret Forøvrig; jeg har både navn, full adresse, telefonnummer, kontonummer og det hele på karen, så jeg veit nok hvem han er. Hvorfor ikke sende kjeltringens persondata til Afrika ??? .... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Hvorfor ikke sende kjeltringens persondata til AfrikaHe, he.. - mest kreative forslag så langt. Vedkommende Suzuki refererer til burde vært lagt ut med fullt navn på alle annonseportaler slik at andre ser at dette er en de må unngå. For en tid siden var det en som hadde sporet opp en som tydeligvis hadde utviklet slik svindel til business. Vedkommende postet både titt og ofte mange annonsesteder for å advare om alle aliasene svindleren opptrådde under. For det jeg vet, kan dette dreie seg om samme svindler. Svindlere har lett for å gå igjen etter seg - det ser man ikke minst på innehavere av diverse tvilsomme postordrefirma som dukker opp i ny innpakning så snart de har fått nok offentlig kritikk til at businessen ikke er business lengre. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Kjør saken i forliksrådet. pøh.. kjøp deg et balltre (men ikke betal på forskudd..) M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
olpi Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 (redigert) Kanskje PAYEX bør brukes. Når man selger på Finn er det en link til på hver annonse der man kan velge å betale slik hvis selger går med på det. Vet ikke om det er kostbart? Redigert 22.Mars.2006 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Frode Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Vet ikkje om det er lov, men jeg hadde lagt ut navnet hans slik at ingen andre går i fella....... Kanskje noen her kjenner han også........hvem vet. Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Ingar Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 C-Map ECS sjökortspgm med bärbar/laptop +GPS sv.kr3900.- Sitér dette innlegget Link to post
Geir Frode Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 C-Map ECS sjökortspgm med bärbar/laptop +GPS sv.kr3900.- Ja vel........billig eller svindel..........?????? Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Walter_S Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Ja vel........billig eller svindel..........?????? C-Map ECS er ikke lov å selge! Ulovlig programmvare - tror jeg. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ingar Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Ifølge det som kom frem i denne tråden er det ikke tvilsomt at dette er pirat programvare. Mulig at selger også har blitt lurt siden han reklamerer med manual og original CD..... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Ved svindel på finn.no: Bruk politiet som inkassobyrå, det er gratis. Anmeld for bedrageri og krev at politiet tar ditt erstatningskrav med i saken mot den mistenkte. Givetvis er det en viss risiko for henleggelse, men det er verd å prøve. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frivakten Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Det er det ikke noe om at hvis en betaler med VISA, så kan man bruke VISA som inkassobyrå???? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Walter_S Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 bruke VISA som inkassobyrå???? Tror neppe at den regeln gjelder ved handel mellom privatpersoner. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.