Jump to content

Trådløst internett - Helgøysund Marina


6921

Recommended Posts

Ser frem til å besøke Helgøysund marina til sommeren! Har riktignok ikke PC ombord, men har tenkt lenge på en tur den veien likevel. Så hvis det stemmer som du sier at partyfaktoren er redusert så er det nok fritt fram for oss med barn også ja! Gleder meg til sommeren! :cool:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Helgøysund er en flott marina! Var der flere ganger i fjor, og det blir uten tvil noen besøk i år også :yesnod: Store sjanser for at vi kommer innom og sjekker nettet allerede førstkommende helg! :wink:

 

Vi startet sesongen med henting av båt i Fevik nå på mandag som var, og lå i gjestehavna i Grimstad første natta. Der kostet det 60 kr for 30 minutters oppkobling på nettet!!! :eek:

 

Litt trist at de ikke har internett i gjestehavna i Egersund, for der ligger min kjære fremdeles værfast med båten pga kuling :nonod: (har ligget der siden torsdag kveld). Selv drog jeg hjem i dag pga jobb i morgen, og nå som han ikke har meg der nede, hadde det jo gjort seg med internett :lol:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Da har vi besøkt Helgøysund Marina for første gang i år. Et lunt og fint sted i forhold til den nordvestlige vinden vi hadde på fredag.

 

Vi var nok ikke de første gjestene, men fikk bekreftet at vi var første gjest som hadde koblet seg opp til det nye trådløse nettverket. Oppkobling gikk problemfritt og det hele fungerte utmerket.

 

Honnør til ”vertskapet” i Helgøysund for et fint tilbud!

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

ikke fulllt så stille i sørlig kuling,ikke noe trådløst w-lan å finne heller,kansje jeg ligger for lang ute(nest ytterst) med nokia d 211 ?

Ellers kjempehavn her blir vi til vinen løyer.

God Påske !

 

Hilsen Oss med en kuling fast i toppmasta.

Redigert av kringeland (see edit history)

Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift

Skjoldastraumen sluse

Link to post
Share on other sites

Hvordan smaker vinen når den har løyet?? :wink:

Flaut :lol::lol::lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Har kringeland fått kontakt med WLAN nå?

 

Du kan evt se på #1 i denne tråden og sikkert sende mail til båtforeningen.

Jeg har sans for at flere steder vi ferdes tilbyr WLAN.

 

Sitter nå på høyfjellet etter lang skidag - her er trådløst nettverk - og koser meg med BP.

Fikk ikke kontakt før vi gikk videre,mulig det var nede.

GPRS duger det og iallefall til båtplassen.

 

God påske til alle i høy og lavland (eller var det høy og lavvann) :drink:

Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift

Skjoldastraumen sluse

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...