Jump to content

Vestlandsbåt - kombibåt


skorpo

Recommended Posts

"Men på jobben trur eg folk er blitt bra lei all båtpraten min"

Slike detaljer må man ikke bry seg om! Sørg alltid for at det er en annen som er interessert i båt, og at båtpraten i pausen starter før andre har begynt å snakke om teaterstykker, konserter, revyer og andre uinteressante temaer.

 

Ad tillegging: Jeg har til gode å se noen som med troverdigheten i behold kan hevde at de har kontroll med alle typer forhold. Samtidig må jeg innrømme at jeg ser meg forsiktig til høyre og venstre (styrbord og babord blant venner) når jeg fortsatt bruker pysevispen for å få riktig retning inn i båsen. Objektivt sett er jeg jo klar på at dette er snobberi, men helt fri for det blir man kanskje aldri?

 

Det er jo likevel slik at tillegging er lettere nå enn det var for 9 år siden da vi fikk plass i den lokale havnen, så lykke til med fortsatt sammenhengende trening.

Laholm

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Takk Sammy, eg heng med.

 

Artig å få eit gjensyn med denne tråden. Eg har gått mange turer med båten i sommar, både i godver, i vind og i regn. Veldig fornøgd med at eg valde ein vestlandsbåt - for meg er ikkje båtbruk berre ein godversaktivitet.

 

No som vi er betre kjende, båten og eg, så er han ikkje lenger vanskeleg å manøvrere. Eg gruer ikkje lenger for å leggje ut om eg er aleine i båten. Men verdsmeister er eg ikkje. I helga skal eg forsøke å ta båtførarprøven.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...