Tom Ames Startet 3.April.2006 Del på Facebook Startet 3.April.2006 (redigert) Noen som vet om det finnes en glassmester med en mal for frontrute til Mørebas 17HT? Jeg har fått endel sprekker i styrbord vindu pga hullet der vindusvisker er montert. Tenkte jeg skulle skifte ut dette. Glasset er ikke herdet, så jeg tror ikke jeg kommer til å velge herdet nå heller. Redigert 3.April.2006 av Tom Ames (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Det enkleste er vel bare å ta ut den eksisterende ruta og ta med seg den til en glassmester for å få skåret til en nytt glass. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Tom Ames Svart 3.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2006 Den er såpass sprukket at jeg kanskje ender opp med ett puslespill hvis jeg løsner den fra rammen, derfor kunne jeg tenkt meg ny før jeg tok den ut. Kan prøve å lage meg en pappmal, hvis ingen på forumet vet om en glassmester som har vindusmaler til Mørebas da? Sitér dette innlegget Link to post
Halvorsn Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Vet ikke om det funker. Men hva med å teipe sammen sprekkene med pakketeip før du plukker ut ruta? Sitér dette innlegget Pusser opp Skibsplast 15 HT Link to post
870 Svart 3.April.2006 Del på Facebook Svart 3.April.2006 Du må ikke sette inn vanlig glass det kan få alvorlige følger dersom en bølge slår ruten inn, sett inn en laminert rute dersom du ikke får tak i herdet glass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.