Jump to content

Bakken Motor i Drammen. Noen med erfaring?

LASSE_PET

Recommended Posts

Har kjøpt en Tohatsu påhenger av dem. Alt gikk greit. Ikke hatt behov for reparasjon eller reklamasjon, men prisen var god og forhandlet med litt ekstra som girolje og tennplugger etter at pris var avtalt!

Strengt tatt vet man mer om en forhandler etter at man har hatt reklamasjoner, men det beste er jo å slippe det og da!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Når Øivind (DRACO 2100) tydeligvis har registrert seg bare for å fortelle at han bare har gode erfaringer, og har kjøpt både båtutstyr, gressklipper og motorsag hos Bakken Motor, ser det mistenkelig ut. Dette smaker av reklame. Jeg ser ikke bort fra at det er en Bakken som forteller at Bakken Motor er blitt store, og at de i hvert fall ikke gir dårlig service.

Tore

Når Øivind (DRACO 2100) tydeligvis har registrert seg bare for å fortelle at han bare har gode erfaringer

Vel, nå er jo DRACO 2100 registrert som bruker for en stund siden:

Reg.: 21.07.03

Båt: Draco 21

Forøvrig har Bakken Motor vært gjenstand for en "høring" tidligere:

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Dette smaker av reklame. Jeg ser ikke bort fra at det er en Bakken som forteller at Bakken Motor er blitt store, og at de i hvert fall ikke gir dårlig service.

Denslags omtale av andre medlemmer ønsker vi kke her på baatplassen. Du bør ha en god del mer å fare med før du framsetter slike beskyldninger. https://baatplassen.no/i/public/style_emoticons/default/nono.gif

Lasse

Kjøpte min første båt hos dem i 2003 og fikk en utmerket service. De ga til og med messerabatt selv om de ikke deltok i Båter i Sjøen messen ved Kadettangen.

I fjor oppdaget jeg at fenderlisten på begge sider satt løst og i ferd med å falle av. Bakken Motor ordnet det slik at jeg slapp å kjøre helt til Drammen for å få utbedret den på garantien. Det er bare å kjøre til J.Rønsdal AS ved Hvalstad og få det gjort der... :smiley:

Jeg går god for Bakken Motor.... :cheers:

Jeg registrerer at mitt tilsvar til forespørselen vedr. erfaringer med Bakken Motor blir tolket dithen av Tore at jeg er ansatt hos Bakken og reklamerer for egen arbeidsgiver.

Må dessverre skuffe Tore i så måte. Man kan vel ha gode erfaringer med et firma uten å være ansatt der?

Poenget ved å fortelle at jeg har handlet flere ulike produkter hos Bakken var forhåpentligvis for de fleste ganske åpenbart; -man fortsetter ikke å handle der man får dårlig service.

Lykke til med båtkjøpet!

Mvh. Øivind

• 1 år senere...

Vi handla vår bella 530 excel med mercury 115 optimax på i fjor sommer.

Hadde veldig god dialog frem til jeg var å henta den. Også i ettertid.

Var også veldig morro å få bli med på drammenselva på test tur med båten vår, før jeg satte nesa hjemover.

Etter noen uker begynte batteriet å tulle, mista kapasiteten sin.

Ringte de og litt bla bla, og de sendt meg nytt batteri og ba meg bare å slenge det andre på dynga.

Så måten jeg fikk gjenomført handel på hos bakken motor, er så postiv at jeg handler gjerne der igjen.

Hvordan de er på annet vedrørende garanti, kan kanskje andre ha erfaringer med.

Bakken motor har vært diskutert opp gjennom åra. Innlegget ditt ble antagelig flyttet og slått sammen med et tidligere for ikke å starte nok ett innlegg om samme emne.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...