LASSE_PET Startet 6.April.2006 Link til dette innlegget Startet 6.April.2006 Jeg ser at firmaet Bakken Motor i Drammen annonserer med gode tilbud. Er det noen som har erfaring med dette firmaet? Er de service-minded? Hvordan behandler de klager og reklamasjoner? Jeg spør fordi en kjenning hadde dårlige erfaringer med dem. Men så ille som han sa det var, kan det vel ikke være? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 En kollega har kjøpt to påhengere der. Fikk problemer med den ene, da den var kopplet feil i girhuset. Forover var akterover og motsatt. De fikset opp i problemet uten noe som helst. Kollegaen kjøpte så motor nummer to der, så så ille kan det ikke være. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
kito Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Kjøpte en liten RIB med påhenger av dem i fjor sommer. Jeg har ingenting å klage over da både bestilling og levering gikk som avtalt. MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
oro Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Har kun gode erfaringer med alt jeg har handlet der av båtutstyr, gressklipper, motorsag m.m. De hadde nok ikke klart å opparbeide seg til å bli så store som de er ved å gi dårlig service. En sak har alltid to sider..... Øivind Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Har kjøpt en Tohatsu påhenger av dem. Alt gikk greit. Ikke hatt behov for reparasjon eller reklamasjon, men prisen var god og forhandlet med litt ekstra som girolje og tennplugger etter at pris var avtalt! Strengt tatt vet man mer om en forhandler etter at man har hatt reklamasjoner, men det beste er jo å slippe det og da! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Tore_L Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Når Øivind (DRACO 2100) tydeligvis har registrert seg bare for å fortelle at han bare har gode erfaringer, og har kjøpt både båtutstyr, gressklipper og motorsag hos Bakken Motor, ser det mistenkelig ut. Dette smaker av reklame. Jeg ser ikke bort fra at det er en Bakken som forteller at Bakken Motor er blitt store, og at de i hvert fall ikke gir dårlig service. Tore Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Han har vel ikke registrert seg i 2003 for å vente på at noen skal spørre om Bakken? Mvh; Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Når Øivind (DRACO 2100) tydeligvis har registrert seg bare for å fortelle at han bare har gode erfaringerVel, nå er jo DRACO 2100 registrert som bruker for en stund siden:Innlegg: 1 Reg.: 21.07.03 Båt: Draco 21 Forøvrig har Bakken Motor vært gjenstand for en "høring" tidligere: Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
bliss X Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Dette smaker av reklame. Jeg ser ikke bort fra at det er en Bakken som forteller at Bakken Motor er blitt store, og at de i hvert fall ikke gir dårlig service.Denslags omtale av andre medlemmer ønsker vi kke her på baatplassen. Du bør ha en god del mer å fare med før du framsetter slike beskyldninger. https://baatplassen.no/i/public/style_emoticons/default/nono.gif Lasse Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Denslags omtale av andre medlemmer ønsker vi kke her på baatplassen. Du bør ha en god del mer å fare med før du framsetter slike beskyldninger. :nono: Er enig, men vil si at det er blåbær i mot det jeg ble beskyldt for i en tråd.. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
tomgott Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 Har berre gode erfaringer med dei, bestillte en mercury optimax 115 over tlf og et par dager etter på hadde ej fått den levert til naust døra. Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 6.April.2006 Link til dette innlegget Svart 6.April.2006 kjøpte en 30 hk tohatsu i fjor sommer - ingen problemer hverken med motor eller leveransen. Sitér dette innlegget Link to post
junern Svart 7.April.2006 Link til dette innlegget Svart 7.April.2006 Kjøpte min første båt hos dem i 2003 og fikk en utmerket service. De ga til og med messerabatt selv om de ikke deltok i Båter i Sjøen messen ved Kadettangen. I fjor oppdaget jeg at fenderlisten på begge sider satt løst og i ferd med å falle av. Bakken Motor ordnet det slik at jeg slapp å kjøre helt til Drammen for å få utbedret den på garantien. Det er bare å kjøre til J.Rønsdal AS ved Hvalstad og få det gjort der... Jeg går god for Bakken Motor.... Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 8.April.2006 Link til dette innlegget Svart 8.April.2006 (redigert) Hei Dette var betryggende lesning. Jeg skal hente ny Zodiac Yachline 310 og ny Johnson 10 HK der i dag. Jeg var innom en tur sist lørdag og fikk et bra tilbud på jolle og motor. mvh giver Ps "gammeljolla" ligger under salg. og den nye er i hus (garasje). Redigert 8.April.2006 av giver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oro Svart 13.April.2006 Link til dette innlegget Svart 13.April.2006 Jeg registrerer at mitt tilsvar til forespørselen vedr. erfaringer med Bakken Motor blir tolket dithen av Tore at jeg er ansatt hos Bakken og reklamerer for egen arbeidsgiver. Må dessverre skuffe Tore i så måte. Man kan vel ha gode erfaringer med et firma uten å være ansatt der? Poenget ved å fortelle at jeg har handlet flere ulike produkter hos Bakken var forhåpentligvis for de fleste ganske åpenbart; -man fortsetter ikke å handle der man får dårlig service. Lykke til med båtkjøpet! Mvh. Øivind Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Skal kjøpe ny påhenger lurer på en E-tec 115 hk. eller Suzuki 140 hk. firtakter. noen som har anbefalinger... er det noen som har erfaring med å handle med Bakken motor og få sendt motoren? De har ganske gode priser... Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 (redigert) Jeg har kjøpt 3- 4 "jolle motorer der. Bl.a. en 4 hk tohatsu, en 9,9 hk Tohatsu, en Honda 15. Jeg tror jeg har fått bra priser og de få problemene jeg har hatt har blitt løst uten noe diskusjoner. Redigert 25.Mars.2008 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Vi handla vår bella 530 excel med mercury 115 optimax på i fjor sommer. Hadde veldig god dialog frem til jeg var å henta den. Også i ettertid. Var også veldig morro å få bli med på drammenselva på test tur med båten vår, før jeg satte nesa hjemover. Etter noen uker begynte batteriet å tulle, mista kapasiteten sin. Ringte de og litt bla bla, og de sendt meg nytt batteri og ba meg bare å slenge det andre på dynga. Så måten jeg fikk gjenomført handel på hos bakken motor, er så postiv at jeg handler gjerne der igjen. Hvordan de er på annet vedrørende garanti, kan kanskje andre ha erfaringer med. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
nordan family 27 Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Har handlet hos dem - ingen betenkeligheter med å gjøre det igjen. Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Takk for masse svar, men jeg lurer på hvorfor innlegget mitt plutselig har kommet inn i en annen tråd Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Bakken motor har vært diskutert opp gjennom åra. Innlegget ditt ble antagelig flyttet og slått sammen med et tidligere for ikke å starte nok ett innlegg om samme emne. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
skage Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Skal handle ny båtshake, er det trygt og kjøpe i Drammen hos Bakken Motor har hørt atnoen kjente noen som ikke hadde fått rabatt, er det trygt, Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 det var morrsomt Sitér dette innlegget Link to post
SUN33-Fantine Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Eg har handla litt forskjelligt på Bakken motor Og har altid fått bra service. Kommer heilt sikkert til å handle der fleire ganger. Sitér dette innlegget Link to post
petterwb Svart 1.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2011 xxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxx xxxx xxx xx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxx xxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Kommentar fra moderator: Udokumentert påstand slettet. vennligst les reglene ang. dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.