Jump to content

Matt svart stripe på Scand Baltic


Mariell

Recommended Posts

Den Perfection fra International er vel det jeg er på jakt etter.

 

Er det noen som har erfaring med produktet? Hvis det er så bra som videoen påstår. Så er det vel bare å sette igang.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Dekor, eller "klistremerker" som det ble sagt tidligere i tråden er veldig farge ekte og temmelig holdbart hvis man holder seg til god kvalitet. En stripe eller tekst kan være like fin etter mange år.

 

Det blir i disse dager "helfoliert" en del Bavaria 42 som skal gå i regatta forskjellige steder med div. reklame påført.

Vet at også biler blir helfoliert med godt resultat, og da bør det også være et alternativ på båter. Agder Taxis hvite taxier er ofte folierte. Trodde det ikke, for det er virkelig vanskelig å se, men flere taxi-sjåfører har bekreftet dette. Fordelen er at når bilene skal selges tas folien av og lakken er som ny.

Link to post
Share on other sites

  • 5 uker senere...

hei ..

også vår summer family er veldig matt stripa vår båt. jeg tenker bruke Malerpensel ”Maraton”

og Male med 2 komp. toppcoat? eller hva.. mvh hjelen.

hei.. vår vært ny svart stripe vise nylakk. og osgå vises bruke International

77mod HANSVIK 14FOT

82mod Hortensnekka HB 620

83mod SUMMER FAMILY 27 FORD 2715

86mod PRINCESS DS 30 VOLVO PENTA 41

Link to post
Share on other sites

Tok en jobb sist uke på en 30" Skarpnes , den har ei mørkebrun stripe bla . Båten er ikke polert på siste 4 år og ikke vaska di siste 2 åra , dere kan kansje tenke dere hvordan den så ut . Vaska over 2 ganger med kraftshampo , gikk hardt over med Autosol og til slutt fikk den et ortelig lag med hardglans . Fruen som kom ombord kjente nesten ikke båten igjen , så ut som en ny vask (stål) og det andre blanke innvendig blei som nytt . Utvendig så blei den meget bra , etter hva folk komenterte da dem gikk forbi og kjenner til båten så var båten som ny igjen . Men fy for en jobb , men kameraten min blei kjempe fornøyd og det var jo det som var meninga . Så nok en gang gjorde Autosol og hardglans jobben , selv om jeg hjalp til litt :wink:

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Når dere snakker om Autosol er det de småtubene som heter crompolish/mettalpolish som selges på bensinstasjoner, dere snakker om?? Eller har jeg gått glipp av noe??

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Når dere snakker om Autosol er det de småtubene som heter crompolish/mettalpolish som selges på bensinstasjoner, dere snakker om?? Eller har jeg gått glipp av noe??

Er nok det, men du får det også i mange jernvarehandlere, båtforretninger, Clas Ohlson osv. Kjøp heller en 1 kg boks så har du litt og blir mye billigere! Tube 100g koster 49,-, boks på 1 kg koster 199,- hos Clas Ohlson.

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...