Jump to content

Polish med Teflon


Lars H.

Recommended Posts

Alle tilhengere til teflonholdige polisher - er en ikke betenkt med hensyn mulige reparasjoner framtidig lakking osv ? Teflon gir blank og fin overflate ja, men de fagfolk jeg har snakket med fraråder bruk av dette ut fra nevnte hensyn. Er det noen argumenter jeg ikke har fått med? :confused:

Vi har delenummer hos Mazda (Japan) på lakkbehandling og der er ingen problemer med lakkering etterpå. Så det så. :wink:

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

TCnano i Harstad var nytt for meg, men det ser ut til å være de samme produktene som hos http://www.tcnano-norge.no i Oslo.

De har e-postadresse info@tcnano-norge.no

Snail-mail adresse TCnano Norge, Postboks 50 Prinsdal, 1205 Oslo.

Telefon 90 15 70 75

Besøksadresse: Cecilie Thoresens vei 7D på Lambertseter Oslo

Kontakt: Terje Myrvold.

 

Lars H.

 

Fikk nettopp en mail om dette fra Myrvold som har lest tråden her på forumet:

" . . .TCnano Norge er importør av produktene i norge. TCnano Nor (Vizuelli) i Harstad er distributør i tre nordligste fylkene av TCnano sine produkter. Kontaktperson er Torbjørn Loholt. Han treffes på telefon +47 77 00 11 05 eller mail: torbjorn@vizuelli.no. . . . Det vil komme forhandlere av produktene på østlandet etterhvert. Det vil også søkes etter distributør for Sør-Vestlandet og Nord-Vestlandet . . ."

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...