Jump to content

Båten(ane) min(e)


Sinten

Recommended Posts

Ein gong mellom jul og nyttår i fjor lova eg eit par medlem her på bp å legge ut bilder av båten min. Veit det er ei god stund sia no men eg tenkte som så. "bedre seint enn aldri" :wink:

 

Og sia eg først skal legge ut bilder av båtane så tenkte eg at eg kunne spørre om litt tips og råd undervegs.

 

Bilde

Den vakre strandebarmen med Mariner på hekken.

 

Bilde

Synst det er så veldig plagsomt med "hammlebånd" så på kjeipene har eg borra to hol som eg har slått delar av eit gamalt høygaffel-skaft nedi. (solid som berre fy...)

 

Bilde

Her vart det bytta ut eit bord for nokon år sia. Men overgangen ser noko tvilsom ut. Er det noko som kan gjerast her? Kan ikkje sette i fleire skruer for bordet er heilt oppsprukke i kanten. Hadde det vore ein ide med ei slags list på innsida?

 

 

BildeBilde

Her tenkte eg at eg skulle borre eit hol til å feste vaiaren i når eg skal dra båten inn.

Slik som bilde til høgre.

Er det nokon som har nokon tips eller råd om korleis dette bør gjerast?

 

Bilde

Og tilslutt, den rosa :blush: . Slapp av eg skal malen den blå. Må berre støype ferdig alle kassar og slik først.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Spør litt i uvitenhet, er det vanlig og dra inn båt med vaier etter hull i kjølen??

Jeg har ett hull i kjølen jeg også, båten min tror jeg er bygd på Hardanger kanten.

 

Sjøl syns jeg det virker litt drastisk :eek:

 

Den sammenføyningen, er den på hekken?

Ville nok lagt en stokk ihjørnet innvendig, husk og forbore når du skrur eller klinker.

Alternativet er og legge på et beslag utvendig på hjørnet.

 

Plastbåten er jo fin den, er det den du skal ha konsoll i?

Link to post
Share on other sites

Ja det er vanlig å dra inn båten etter vaier i kjølen, så vitt eg veit i allefall. Men eg og synst at tanken på borre hol i kjølen er litt skremmande.

 

Den sammenføyinga er på hekken, ja. Den var sånn i heile fjor og det har ikkje blitt noko verre. Men det ser litt verre ut på bilde enn det eigentleg er. Men eit beslag anten på inn eller utsida hadde sikkert vore lurt.

 

Har "slått frå meg" å kjøpe/bygge konsoll. Eg skal ha anlegg i stadenfor :yesnod: .

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Både og. Heilt i begynnelsen er det tre gode lunder så er det eit stykke det ikkje er noko og så heilt ytterst to lunder til. Men eg har ingen "styring" på lundene viss du forstår. Så det må alltid vere minst to stykker for å sjøsette båten. Fjæra er for såvitt slakk, ja. Så det er mest hjelp når båten skal innatt. Båten glir ikkje så veldig lett, trur det er aluminiumskjølen som "streker". Det går lettare med

Bilde denne

båten, sjølv om den er litt lengre og tyngre.

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Råe baater altså!!!! Det er det Kuleste jeg har sett.

Håper du ikke var ironisk nå.. :nono: Ser ut som bra båter det. :smiley: Men du må jo aldri i livet male den rosa blå!!! Skal du være en skikkelig playboy med anlegg i båten, så er det rosa som er fargen... :wink: (Og nei, I shit you not!) Var jeg deg, så ville jeg forresten montert høyttalerne på hver side i det "greiene" som stikker opp akter i båten. :cool:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Tenkte på det, men cd-spelaren skal på eine sida og då vert det usymetrisk å putte høgtalarane der, og så er eg redd for at det kan svekke konstruksjonen. Dessverre, for det hadde vorte ein veldig grei og lettvint løysning, men noko må eg jo bruke all glassfiberen og glassfibersparkelen til :lol:

 

Skal du være en skikkelig playboy med anlegg i båten, så er det rosa som er fargen...:wink:

Det var det som var tanken, men sia eg fekk maling til bursdagen må eg jo nesten bruke den :wink: Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Fine båter Sinten. Jeg likte Strandebarmen best :yesnod: .

 

Om det er plastbåten du ønsker å lage hull i kjøl / montere beslag på vil jeg tro noe slikt kan brukes java script:new_page('productimage.asp?iItemId=93722','640','480')

 

Når det gjelder CD spiller syns jeg Boywonder har et poeng i forhold til høytalerplassering. Har du vurdert å lage en kasse til spiller og lite mc- batteri tilpasset plassen under midttofta, men som du kan enkelt løsne, og bære i skulderstropp hjem?

Link to post
Share on other sites

Fine båter Sinten. Jeg likte Strandebarmen best :yesnod: .

 

Om det er plastbåten du ønsker å lage hull i kjøl / montere beslag på vil jeg tro noe slikt kan brukes java script:new_page('productimage.asp?iItemId=93722','640','480')

Nei, det er strandebarmen eg skal borre hol i.

 

Har du vurdert å lage en kasse til spiller og lite mc- batteri tilpasset plassen under midttofta, men som du kan enkelt løsne, og bære i skulderstropp hjem?

Skal lage kasse til cd-spelaren, ja. Men eg forstår ikkje heilt kva de meiner med å putte cd-spelaren i mitttofta, den er det jo ikkje plass til noko i. Batteri har eg allerede fått tak i og laga kasse til. Men det er brukt og svært dårligt så det må eg sikkert bytte ut att snart.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Skal lage kasse til cd-spelaren, ja. Men eg forstår ikkje heilt kva de meiner med å putte cd-spelaren i mitttofta, den er det jo ikkje plass til noko i. Batteri har eg allerede fått tak i og laga kasse til. Men det er brukt og svært dårligt så det må eg sikkert bytte ut att snart.

Ser for meg en kasse som kan plasseres under midttofta. Tenker at det er styrete og utsatt og montere mye utstyr i en åpen båt, men fastmonterer du høytalerne, burde alt annet kunne få plass i en kasse som du feks kan ta med deg hjem. (Mulig at du tilogmed kan sette av plass til en fremtidig subwoofer :crazy: i denne kassa).
Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Fekk dette spørsmålet frå Lasse i ein anna tråd...

Har du så mye igjen før sjøsetting da?

Så tenkte eg det kanskje var på tide å komme med ein liten opptatering her for korleis planane mine ligg ann framover.

 

Eg hadde jo eit veldig greit opplegg til å begynne med å "berre" bytte spant i denne trebåten samt å pusse ned skroget og sause det inn med Owatrol. Dette i seg sjølv var ganske mykje å ta på seg for ein student som meg som har tilnærma null fritid på grunn av lekser, men tenkte at viss eg jobba flittig kvar helg så ville det gå fint. Men så fekk eg tilbudet om to billige styresnekker og ein kontrollboks til "Yoghurtbegeret" (skulle aldri lagt ut den annonsa :headbang: ) som eg sa ja til. Men så fann eg ingen konsoll til ein rimelig pris, så då kom eg på den geniale ideen å lage ein i glassfiber (feil nr 2 :headbang: ). Så sansynlegvis vert eg halvferdig med begge prosjekta.

 

Kort oppsummert:

  • Trebåten
  • Lage 6 spant (ferdig med 4)
  • Lage to nye tofter
  • Olje/lakke spant og tofter (olja 2 spant)
  • Montere spant (har montert 2 spant)
  • Skrape skrog og gamle delar
  • Pusse skrog og gamle delar
  • Olje skrog
  • Lakke skrog
  • Smøre BV innvendig under tiljene
  • Smøre BV under vasslinja
  • Smøre bunnstoff under vasslinja
  • Og til slutt :sailing:
     
    Plastbåten aka "Yoghurtbegeret"
  • Lage konsoll (ikkje ein gong ferdig med form)
  • Pusse og sparkle konsoll
  • Lakkere konnsoll
  • Montere styring
  • Ordne opp i fjorårets "Stereo-fiasko" (ikkje heilt sikkert om eg gidder endå )
  • Montere turteljar (viss økonomien tilseier det)
  • Montere trykklogg (viss økonomien tilseier det)
  • Montere Ekkolodd (viss økonomien tilseier det)
  • Spyle skrog (fekk ikkje gjort dette i haust så det er sikkert grodd skikkelig fast :cryin: )
  • Bunnsmøre
  • Montere lanterne (viss økonomien tilseier det)
  • Fikse litt diverse av det elektriske (ikkje mange ledningane i forhald til dei fleste her :wink:)
  • Lage ny batteri kasse (i glassfiber)
  • Liten mini service på motoren
  • Og til slutt :sailing:

Dette er ei liste over dei tinga eg har igjen :eek:

 

Får vel komme tilbake og krysse av om ein månad og sjå om det har minka :wink:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Eller... Hva med å prioritere det rosa vidunderet, montere cd spiller i midttofta, høytalere bak, turteller, Ekkolodd og selvfølgelig lanterne! Da cruiser du rundt på fjorden til sommeren, babes'ene hører musikken, snur seg, ser lanternelyset og plutselig åpenbarer det seg et rosa mirakel med en :cool: sololjeinnsmurt :cool: sinnatagg i... Selvfølgelig klar til å tilfredsstille alle kvinnelige behov... (Vel... Kanskje ikke alle da... Oppvask og gulvvask utgår..) :wink:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Du har nokk å ta fatt i ja.. Kjenner meg igjen i tidsproblemet ditt.. Har seilbåten, en Steady med sprekk og en tilhenger å ta meg av selv .. :cryin: I tillegg vil en i klassen dytte på meg en billig Theri fun med frostsprengninger her og der.. :crazy:

 

Men hva lærer vi egentlig på skolen for tiden Sinten? Nå vet ikkje eg ikke hva linje du går på, men det studiespesialiserende greiene eg bruke all tiden på lere eg ikkje noe nytt..

 

Rett før jeg prioriterer båter før skolen.. :smash: Det burde jo gå ann å leve av det også :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Når det gjelder hull i kjølen så er min mening borr ivei.

 

Når det gjelder de borda bak der så tror jwg at du rett og slett skal kappe av hele båten 5-10cm :eek: Helt alvorlig ment

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Beklager seint svar.

 

Sjølv om plastbåtlista er lengst Lasse så betyr det ikkje nødvendigvis at det er den det er mest arbeid med :wink: .

 

Berre for å presisere Boywonder, det er no eit blått vidunder ikkje eit rosa vidunder... Forøvrig heller eg litt mot forslaget ditt, trebåten står der til neste vinter og :wink:

 

Til seilaren:

Ja det finst mange skrale båtar her i verda som ventar på å bli pussa opp, men no må du ikkje ta heilt av. Hugs skule først :nono: . Går på studispesialiserande eg også, lærer kanskje ikkje så mykje nei, men det er no eit steg me må i gjennom for å få den rette kompetansen til videreutdanning mot eit yrke der me tjener masse peng og har korte arbeidsdagar slik at me får mykje fritid til båtpussing :wink: . Er det som er trøsten min i allefall :yesnod:

 

Til jonkare vil eg sei at eg har nok å gjere på om du ikkje skal komme med ideear om å pusse opp endå fleire båtar :wink:

 

Problemet som gjer at det heile er stoppa opp no er at eg vil smørje og montere ein spanteseksjon som er ferdig FØR eg riv ut neste og byrjer på den. Er redd for at båten vert for skral med to seksjonar ute.(har du noko meining om dette jonkare?)

Oljinga skal jo foregå vått i vått og treng derfor 2-3 heile døgn på denne operasjonen og det er ikkje alltid lett å finne tid til for ein student. Sist seksjon eg smurte var i haustferien, viss ikkje eg tar feil :crazy: . Så medan eg venter på neste ferie (vert vel vinterferien tenkjer eg) har eg puttla litt med konsollen.

 

Så planen for helga er anten smøring av spant eller bygging på konsoll-form.

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Står båten godt oppstøttet skulle ikke det by på problemer, husk at spantene var det siste som kom inn i båten etter at borgangene var montert ihop

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Då kan eg jo berre byrje med dei siste spanta no og så smørjer og monterer eg alt til somaren. Det gjer jo det heile enklare, eller meir komplisert, alt etter korleis ein ser på det :crazy::wink: .

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Går på studispesialiserande eg også, lærer kanskje ikkje så mykje nei, men det er no eit steg me må i gjennom for å få den rette kompetansen til videreutdanning mot eit yrke der me tjener masse peng og har korte arbeidsdagar slik at me får mykje fritid til båtpussing :wink: . Er det som er trøsten min i allefall :yesnod:

 

Du har store ambisjoner i alle fall. :flag: Det virker jo som om du har god del pågangslyst, og det er jo bra. Så du får det nok til! :smash:

 

Båtene også, men du har jo bare åpne båter... Da må hu huske å pakke telt og presenning (Med mindre du vill sover under åpen himmel) og kjøre langt avgårde på tur i sommer.. Det gjorde jeg med Withen min. Jeg ble lei av alle øyene rundt hytta.. :sleep:

 

Men med Seilbåten neste sommer skal det bli andre boller ja.. :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...