Merlin Startet 25.April.2006 Del på Facebook Startet 25.April.2006 (redigert) Hei Er det noen som skal hente båt(seilbåt) i Danmark / Tyskland i sommer? Jeg skal, og kunne tenke meg å reise sammen med andre båter, kanskje spesielt over Skagerrak, rundt Lindesnes, o.s.v. Turen er planlagt i slutten av mai eller begynnelsen av juni 2006. Kanskje kan vi treffes i Skagen eller Hirtshals. Ta kontakt om noen kunne tenke seg det samme. Jeg skal videre nordover Vestlandet etter å ha krysset Skagerrak. M.v.h Merlin Redigert 25.April.2006 av Merlin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Skal være med en kompis og hente en Bavaria i nærheten av Hirtshals og seile til Stavanger i Sommer. Båten hans ligger an til å kunne hentes Ca uke 26, som jo er noe senere en du skal av gårde, og det er vel sjelden båter blir klar RASKERE en estimert på forhånd, snarere tvert i mot. Blir en spennende tur uansett, lykke til. Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Merlin Svart 25.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2006 Litt seint kanskje. Men takk for tilbudet. Merlin Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 30.April.2006 Del på Facebook Svart 30.April.2006 "Halve Norge" skal vel hente Bavariaer i Limfjorden i sommer. Ville det være en tanke å ta kontakt med Lunde og spørre om det er grunnlag for å ha et par konvoyer? Andre leverandører ser jo ut til å ha stor suksess med det. Selv skal vi møte vennepar i Limfjorden i juli (husker ikke dato her og nå), henslepe noen dager innover i fjorden for å gå tilbake forbi leverandørstedet når venneparet sikkert har oppdaget endel ting å spørre om. Deretter legger vi i mer eller mindre fellesskap over Skagerrak (fartspotensialet i båtene er såvidt ulikt at vi nok starter med et visst mellomrom men forsøker å holde kontakt på L2/ mobiltelefon med posisjonsangivelser) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.