Jump to content

Hente båt i Danmark


Merlin

Recommended Posts

Hei

 

Er det noen som skal hente båt(seilbåt) i Danmark / Tyskland i sommer? Jeg skal, og kunne tenke meg å reise sammen med andre båter, kanskje spesielt over Skagerrak, rundt Lindesnes, o.s.v. Turen er planlagt i slutten av mai eller begynnelsen av juni 2006. Kanskje kan vi treffes i Skagen eller Hirtshals. Ta kontakt om noen kunne tenke seg det samme. Jeg skal videre nordover Vestlandet etter å ha krysset Skagerrak.

 

 

M.v.h

Merlin

Redigert av Merlin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Skal være med en kompis og hente en Bavaria i nærheten av Hirtshals og seile til Stavanger i Sommer.

 

Båten hans ligger an til å kunne hentes Ca uke 26, som jo er noe senere en du skal av gårde, og det er vel sjelden båter blir klar RASKERE en estimert på forhånd, snarere tvert i mot. :rolleyes:

 

Blir en spennende tur uansett, lykke til.

 

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

"Halve Norge" skal vel hente Bavariaer i Limfjorden i sommer. Ville det være en tanke å ta kontakt med Lunde og spørre om det er grunnlag for å ha et par konvoyer? Andre leverandører ser jo ut til å ha stor suksess med det.

 

Selv skal vi møte vennepar i Limfjorden i juli (husker ikke dato her og nå), henslepe noen dager innover i fjorden for å gå tilbake forbi leverandørstedet når venneparet sikkert har oppdaget endel ting å spørre om.

 

Deretter legger vi i mer eller mindre fellesskap over Skagerrak (fartspotensialet i båtene er såvidt ulikt at vi nok starter med et visst mellomrom men forsøker å holde kontakt på L2/ mobiltelefon med posisjonsangivelser)

Laholm

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...