M/S Bastard Svart 11.Mai.2006 Del på Facebook Svart 11.Mai.2006 Ja, brukt er aboslutt intressant. Jeg har nesten ikke noe nytt i det hele tatt, stort sett brukte saker og ting. Kjøper en hel masse jeg ikke trenger også , men kjekt og ha noe og bytte bort elns Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 11.Mai.2006 Del på Facebook Svart 11.Mai.2006 Hei Jeg har vurdert og sett på både Sandvik og Fram - og endte med med Sollux. Etter min mening oppleves Fram'en som romsligere å bevege seg i og ellers som en større og mer røslig båt. Mer båt i ordets rette forstand for å si det slik. Ikke så merkelig naturligvis, uten hardtop og aktercabin blir det mer armslag. Min oppfatning av Sandviken er at den bare har en fordel - aktercabinen. Og tenåringsdøtre kan med fordel plassers i egen lugar. Taler av erfaring. Motormessig har jeg antakelig aldri hørt noe neg om BMCen og masse neg om Volvo 17. Ingen egen erfaring. Alt i alt ville jeg valgt for og i mot akterkabinen. Hvis den er lavt på prioteringene dine - velg Fram. Begge dine to objekter ser av beskrivelse og bilder ut til å være mye for pengene. Men det er jo dette med 30 år gamle motorer.... Overhalingsutsagnet om Volvo motoren ville jeg krevet å se dokumentert. Båtselgeres definisjon av overhaling ser ut til å være alt fra alminnelig konservering/klargjøring til nærmest helt nybygget motor. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.