Jump to content

Fram 25 eller Sandvik 25?


enter4u

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har vurdert og sett på både Sandvik og Fram - og endte med med Sollux.

 

Etter min mening oppleves Fram'en som romsligere å bevege seg i og ellers som en større og mer røslig båt. Mer båt i ordets rette forstand for å si det slik. Ikke så merkelig naturligvis, uten hardtop og aktercabin blir det mer armslag.

 

Min oppfatning av Sandviken er at den bare har en fordel - aktercabinen. Og tenåringsdøtre kan med fordel plassers i egen lugar. Taler av erfaring.

 

Motormessig har jeg antakelig aldri hørt noe neg om BMCen og masse neg om Volvo 17. Ingen egen erfaring.

 

Alt i alt ville jeg valgt for og i mot akterkabinen. Hvis den er lavt på prioteringene dine - velg Fram.

 

Begge dine to objekter ser av beskrivelse og bilder ut til å være mye for pengene. Men det er jo dette med 30 år gamle motorer.... Overhalingsutsagnet om Volvo motoren ville jeg krevet å se dokumentert. Båtselgeres definisjon av overhaling ser ut til å være alt fra alminnelig konservering/klargjøring til nærmest helt nybygget motor.

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...