Jump to content

Heise opp båten i indre Oslofjord


Trude III

Recommended Posts

Hææ....er ikke "Svællvik" verdens navle??? Den skal sjefen der ute få høre!!

Han tar i hvertfall borti 20 tonn greit. Vet han letta "Laelia" nesten ut av vannet for montering av kjøleanlegg før den reiste på Middelhavstur, og den veier lang borti 30 tror jeg. Uansett, der løftes det sikkert og profft og båten parkeres på land etter Jarles kriterier som oftest er mye mer pirkete enn båteiers.

Link to post
Share on other sites

Perlen Postet I går 14:32

.Neste gang jeg skal opp, får jeg gå til danmark. Hørte nemlig i dag at en del fiskere her lokalt gjerne går til Danmark for stoffing/annet.

 

En av de bedre unnskyldningene jeg har hørt, for at man må ta en Danmarkstur.

 

"Hei mor, tar en tur til Skagen og stoffer båten. Er hjemme igjen i neste uke".

 

mvh

Mariell (som reiser tll Skagen imorgen, dog ikke for båtstoffing)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

En 46 foter på Padda i Oslo 6500,- i 3 dager.

 

Her bør man jo nærmest ringe politiet. Den lokal lastebileieren, med plan tilpasset båttransport (hydrauliske labber) tar seg kun betalt for medgått tid. Han ligger på rundt 800,- pr time.

 

 

 

Ellers så må jeg si meg enig med Sigurd. Jarle er meget nøye og Svelvik ER verdens navle :flag:

 

Til roladbj: Jarle Nelson treffer du på 992 39 094

Redigert av lippert (see edit history)

mvh Knut Erik

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...