Jump to content

Biltema belger

sumo

Recommended Posts

Har leita etter emne Biltema sine belger til VP-drev, mener dette har vært debattert, men har ikke klart å finne noen innlegg. Skal skifte belger og zink på min dobbelinstallasjon, og regnestykket ser slik ut:

VP orginal kr 2.690,

Biltema kr 1.030.

Spørsmålet er som følger: Kan jeg sove trygt med Biltema belger og kjøpe noe fint for NOK 1.660, eller er dette for godt til å være sant?

Du kan sove trygt mener jeg, etter å ha bytta slangeklemmene på Biltemabelgene mod noen av bedre kvalitet, feks VP originalklemmer.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Skal skifte belger og zink på min dobbelinstallasjon, og regnestykket ser slik ut:

VP orginal kr 2.690,

Biltema kr 1.030.

www.drevia.se selger Volvo originalt komplett sett til drevet for kr 763 svenske kr, dvs ca 640 norske kr... Heia Norge :headbang:

Satsen innehåller zink både till drev och sköld, bussningar till upphängningen, drivknutsbälg samt packningar, tätningar och saxpinnar

290 DP, DP-A, DP-A1, DP-B, DP-B1 varenr 877.119

Microship

"Båt er bedre investering enn aksjer"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...