Jump to content

Turteller som GIRER...? ...og lading på en gammel Yamaha


Helge

Recommended Posts

OK, takk for svar, da skal jeg prøve dette til neste sesong slik at jeg får benyttet instrumentet. Hadde ikke tenkt å spandere org. instrumenter til 9,9en, da disse flerfunksjonsinstrumentene er svindyre - Selv i USA.. Flott du klarte å "knekke nøtten"... :flag:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Neste gang jeg er drar til feriehuset skal jeg sjekke eksakt verdi på motstanden (180 eller 220) så har du dette til du skal teste dette på ditt instrument :cheers: Kondensatoren er jeg sikker på var 10uF. Jeg brukte ikke en elektrolyttkondensator, men en som kan påkjennes med vekselspenning (rødt plasthus med fasong omtrent som en fyrstikkeske, bare MYE mindre).

Link to post
Share on other sites

Fint, takker så mye... :smiley: -Skal snakke med elektroverkstedet på jobben slik at jeg får effektuert handlelista du kommer med.... Kan jo også sjekke etter det er montert opp i mot org. instrument til 40 for å få bekreftet at løsningen din stemmer (Hvis originalinstrumentet er riktig, da :lol: ) -- men ikke før til våren :sad:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...