jma001 Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 -På styrbord side var der synlig rustdannelse innenfor belgen, rustskade på drivknuten og lageret innenfor belgen var observerbart skadet. Alt dette ble observert av undertegnede samt av forhandlerens fagmann/tekniker. Lekkasje har eksistert lenge. På denne siden var det at vi observerte en flenge i belgen. -Også på babord drev observerte vi sjøvann innenfor belgen, men ingen synlige følgeskader da sjøvanninntrenging må ha vært av relativ nylig forekomst. Denne belgen hadde ingen synlige skader, men derimot en ny lekkasje uten følgeskader. Men lekkaskje var der også her - av en eller annen grunn. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Birchwood 320 Svart 3.Juni.2006 Del på Facebook Svart 3.Juni.2006 Fekk beskjed fra usa at en ikke måtte montere belger uten lim . Det ville garantert føre til lekasje.. Har ogsp hennvist til denne siden flere ganger. Bellows Adhesive er joe noe som blir nevnt flere plasser på nett og i bøkene Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post Share on other sites More sharing options...
Joerg Becker Svart 3.Juni.2006 Del på Facebook Svart 3.Juni.2006 (redigert) Som sagt, det som er bestemmene er det hva "moren" (produsent/importør) sier. Forresten er vi i Norge, men ikke i USA som kan har andre bestemmelser. Dette gjør kanskje ikke noe i den tillfeldighet her, men det finnes noen ganger forskjell. Hvis han forhandler er direkte forhandler så får han regelmessig oppdatering i form av "service-bulletins". Det som står inni der er det som er forpliktene for verkstedet. Fikk verkstedet disse informasjon, men har ikke brukt disse, så er verkstedet ansvarlig for feil. Fikk verkstedet ikke noe informasjon fra Marine Power, så er Marine Power ansvarlig. Sååå enkelt er det. Som anbefalt, tar kontakt med Marine Power Norge. Så får du både rask og riktig informasjon, men så må du ikke lure lenge. Jørg Redigert 3.Juni.2006 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 Hvordan gikk det egentlig med denne saken? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
jma001 Svart 2.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Hvordan gikk det egentlig med denne saken? Jeg rett og slett nektet å betale - på tross av utallige purringer og "trusler" fra forhandleren. Til slutt kom forhandleren med et positivt forslag/bidrag til saken - HALVERING AV PRISEN. Og som den løsningsorienterte og positive person jeg er, sa jeg umiddelbart JA til kompromisforslaget og betalte altså HALVE beløpet. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.